Fitness_babe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har nettopp fått lappen og fått bil av pappa, det er en opel corsa 1999 mod. I bilen er det standard stereo med radio og cd. Jeg har veldig lyst til å koble på mp3 spilleren med aux leding, eller noe, men finner ingen innganger forran. Er det mulighet for at det kan være en inngang bak? Fikk desverre ikke skifte ut anlegget med et nytt, så må nesten finne en god løsning på dette. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil tippe du må bruke en FM-sender og ta inn lyden via radio. Hvis det er originalspilleren eller en annen eldre spiller er det liten sjans for at det er inngang på den. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Hmm, okei, hva koster en sånn radiosender da? og vil det bli god lyd? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tror du kan få de for omtrent hundrelappen og oppover. Av de jeg har testa så har kvaliteten variert. Fra nokså støyete til helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå