Stalthy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Morn folkens! Jeg har kjøpt age of empires the complete collection ( bare 1 ern og 2 ern med exp packs ) og jeg har innstalert det på min stasjonere pc, men sitter her med en pc uten cd/dvd rom det er en Asus EEE seashell (1101 HA). Så da er spørsmålet mitt, kan jeg installere aoe uten cd? isåfall åssen da? skal jeg ta kopi av alt som ligger på orginal cd og så ta det over på minne penn og installere det og så ta kopi av exp packen og installerer den etterpå? Min pc klarer kravene, den har 1 gb med ram og greit skjermkort så specsa er ikke noe problem Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis du har en PC med CD-rom kan du ta lage en image fil av CDn med f.eks ImgBrun (Link til nedlastning) (Velg "Creat image file from disk") Og så kjøre image filen på Asusen med DEAMON Tools Lite. (Link til deamon tools) Det du gjør i prinsippet gjør er da er å kjøre en virtuel CD-rom. 1 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) ahh, takk, visste om deamon tools men ikke om img burn. TUSEN TAKK EDIT: Not so much, tar 9.50 t :O, har tatt fra disken og lagt det på et sted på harddisken min, står at det er litt over 5 milliarder bytes, det er normalt ikke sant? siden så mye bytes er c.a 5 gb? eller 500 gb? auch! this takes forever , tok på max og max, hva burde jeg ta? sorry men er frustert! Endret 13. desember 2010 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) hm.... hørtes rart ut i og med at en DVD tar rundt max 4,7GB. Og når du velger "Creat image file from disk" skal den jo automatisk velge DVD/CD-Romen din... Er du sikker på at du har valgt rett nå, for etter hva jeg kan se så krever AoE 2 bare rundt 200MB disk plass EDIT: typo Endret 13. desember 2010 av neruen Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 ehh, det er den derre complete collection, da er det aoe 1 + exp + aoe 2 + exp og så på dvd infoen så stod det 5.7 gb. Har valgt rikigt tror jeg, fordi jeg har venta en time nå og den er bare på 13 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå