Tommyeen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har vært fire mage i alle mine wow år. Men fant ut i går at i instance så blir jg nest sist på overall dps, å der skal ikke mage ligge. Hvordan få effektiv fire dps, eller bør jeg specce Arcane? Evt. Rotation på arcane? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Rotasjon på Arcane? skulle tro du aldri har spilt mage. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 arcane blast x2/3 > arcane barrage? Rince & Repeat ! Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Spilt mye mage, men ikke arcane.. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du tester ut alle 3 talent tredene, og spiller den du liker best. Enkelt å greit.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fått litt bedre gear og bruker Fire i dungeons for spredning. Samt at crit er viktig. Lenke til kommentar
opar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvilke spells bruker du? Husker du Living Bomb på alle targets? Jeg ligger alltid på topp som fire mage. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Hvilke spells bruker du? Husker du Living Bomb på alle targets? Jeg ligger alltid på topp som fire mage. Min rotation ; scorch-living bomb, flame orb, fireball fireball fireball, instant pyro, combustion, living bomb osvosv.. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Frostfirebolt (-ball?) + Glyph of Frostfire. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fireball er fortsatt litt bedre enn frostfire. Les på elitistjerks, masse tips og triks. Lenke til kommentar
opar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå hitcap, hiv på med alt du kan av crit og du er good to go. Living bomb, flamestrike, blast wave + fireball spam.. jeg ELSKER AoE packs Lenke til kommentar
nivve Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nå hitcap, hiv på med alt du kan av crit og du er good to go. Living bomb, flamestrike, blast wave + fireball spam.. jeg ELSKER AoE packs Dette høres greit ut Link til wowhead: Fire spec + glyphs Single target (boss), min prioritet: 1. Living Bomb (alltid refresh LB så snart den har sprengt, ikke kast instant pyro først selv om du har proc) 2. Flame Orb hver CD. 3. Instant pyro når mulig, men ikke hvis LB ikke er på. 4. Scorch 5. Fireball, men bare så lenge du har nok mana til å kjøre konstant fireball hele Molten Fury (35% og ned). Tips: ikke bruk fire blast, det er ikke verdt manaen. Aoe (2 eller flere targets): 1. Living Bomb på maks antall targets (3) 2. Flame Orb 3. Blastwave (som også gir deg gratis flamestrike så lenge 2 eller flere targets treffes av blastwave) 4. Scorch og følg med Living Bomb og Blastwave CD. Tips: Hvis du får fire blast proc, re-apply Living Bomb på ET target, gjerne også bruk/spar instant pyro til samme target, og Fire Blast - da spres både Living Bomb og Pyro dot til alle targets. Andre tips: - Hvis du ikke (dvs. ALDRI) kjører raid, men KUN heroics, trenger du ikke 17 % hit, men bare hit cap for lvl 87 (se på char screen). - Reforge til crit. Uten crit blir det lav dps! Aldri reforge til haste/mastery hvis du kan reforge til crit. - Gå for items med hit/crit. Har du nok hit kan du reforge til haste eller mastery. - INT er nummer EN. Gå for int-bonus-sockets, alltid bruk gems som inkluderer INT (så lenge det går). Hvis du har greit gear (ilvl 346) topper du som oftest listene overall (men vær forberedt på å tape på single target ved dårlige crit-streaks) God jul! Nivve 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå