SmoothCriminal Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei . Jeg lurte på om en lærer kan gi prøve uten forvarsel selv om en har fravær med gyldig grunn. ? Kan ikke for mye om det selv så jeg spør dere. Dette er siste prøve i semesteret og denne kommer til og VISE godt igjen på karakteren. Skolen er i rogaland fylke og sola komune. 1.vgs -Mvh Nesiory Lenke til kommentar
operg Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 I motsetning til hva mange elever tror finnes det få bestemte regler for hva en lærer kan og ikke kan gjøre når det gjelder prøver, annen vurdering, undervisning, osv. Hvis man føler seg urettferdig behandlet (jeg kan ikke si at jeg helt forstår hva som er problemet her; var du på skolen selv om du hadde gyldig fravær?) går man til rektor, ikke til lovverket. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Eg trur kanskje at trådstartar var heime under ei prøve utan å vera klar over det fordi prøva ikkje hadde førevarsel - og no sit han utan eit viktig vurderingsgrunnlag. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Eg trur kanskje at trådstartar var heime under ei prøve utan å vera klar over det fordi prøva ikkje hadde førevarsel - og no sit han utan eit viktig vurderingsgrunnlag. Akuratt Men det ordnet seg læreren drøyet prøven til i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå