ventle Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Får vel delta her. Stiller som pingle, og som ikke det var pinglete nok blir det objektiv med autofokus denne gangen Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor autofokus, naar du har "Evil Eye"? ;~) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Blenderringsføleren på D70'en er ikke begeistret for pre-AI-optikk funker fint med belg eller reverseringsring, men jeg kom frem til at det ble for utfordrende denne gangen... Men hva med en horisont? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fjerde forsøk på å kommentere.. forumet er helt merkelig. Men.. syns det er en pen himmel i horisontbildet ditt. Liker måten skyene er med i bildet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fine fargeoverganger i horisonten - liker skyene. Men - kanskje justere navnet på tråden? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hva med en pinne (badet i lysforurensning)? (dette er bildet for tirsdag) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Bittelitt for mye midtstilt for min smak, men ellers likte jeg det. Mange ville sikkert prøvet å redigert vekk det gule lyset fra det jeg tipper er en gatelykt, men jeg synes det var bra du ikke gjorde det. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Joda, det kunne nok vært gjort litt mer innsats i komposisjonen lyset er faktisk ikke en gatelykt, men mange tusen reflektert i skyene - det er ingen direkte belysning på stedet, kun lysforurensing Onsdag - hva med litt makro? Manuelt i dag, 50mm f/2 på makrobelg, innstilt på 50mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er ikke noe jeg ser hver dag. Lilla patronhylser. Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Stiller meg her enda mer spørrende enn tomsi. Liker fargene og refleksjonen, uansett hva det skal være for noe. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om det hadde vært patronhylser så hadde det vel vært ufarlige øvelsesskudd. Det er rart egentlig. I verden forøvrig er rødt et tegn på fare, mens i våpenverden er det bare fis. Jeg har en klikkpatron til 30-06, den er lagd i plastikk og er rød. Men det er nok noe til en sykkel gjetter jeg på. Stilig bilde av det, hva det enn er. Pene refleksjoner og bakgrunn. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er fullt mulig å ha brukte hylser Jeg har selv noen fra 12.7 som man har brukt selv Og pusset og lagd nøkkelknippe av noen av de. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 12.7 ja.. har noen sånne liggende et eller annet sted. Jeg har også en kanonhylse stående i hjørnet. Fra en sånn beltegående 105mm, tror jeg. Da jeg var ung brukte jeg knipse ølkorkene oppi den. Nå står den bare der. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kult Jeg var i luftvernteknisk og reparerte bl.a. L70 40mm luftvernkanon, men fikk aldri skutt den, så har dessverre ingen tomhylser fra den Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ettersom vi allerede har sporet av, så tenker jeg på passe store kanoner når dere snakker om 12.7. I kystartilleret så var det cm som gjaldt Jeg er usikker på om fargen på "patronene" er naturlig, eller det er pga. lys eller etterbehandling. Eller at det er noe helt annet Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er ikke noen 12.7 ammunisjon. Tipper det er mye mer finkalibret enn det. Tipper på .22 til salongrifle. Bilde var pent uansett. Min favoritt så langt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Anton vinner gårdagens kjenningskonkurranse. BTS i spoiler I dag har jeg ryddet i sikringsskapet. Fikk mye til overs. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Anton vinner gårdagens kjenningskonkurranse. BTS i spoiler I dag har jeg ryddet i sikringsskapet. Fikk mye til overs. Er ikke de egentlig egna for max 32VDC. Ikke helt det man vil ha i sikringsskapet. ;~) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå