abene Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Google har lansert en sorteringsfunksjon i søkemotoren. Les mer Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er jo fantastisk hvis det fungerer bra. Har flere ganger vært på utkikk etter fagstoff, men ved søkeord på det får jeg frem VGS pensum eller annet som resultat, noe som ikke holder i det hele tatt. Lenke til kommentar
Frada Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hadde vært fint med ett sjekkfelt for "falske sider". Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hvordan vet systemet hva jeg er på jakt etter ? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Siden det er en innstilling i advanced taben regner jeg med at du må presisere at den skal brukes, og da også presisere nivået der. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg antar det dreier seg om setningsoppbygging, grammatikk osv. Tror ikke Google har en teknikk for å måle "vanskelighetsgraden" på innholdet på sidene de indekserer, men språk holder de jo på å bli relativt dyktige på, jamfør at Google Translate tilbyr oversetting i sanntid. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 jeg tviler på at det vil funger uten problemer. Det er jo ikke alltid det man søker etter på Gogle kommer først i listen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå