sdf123 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har en disk som sto i en pc i går. Denne disken(1TB) var partisjonert i C: og E:, hvor c inneholdt OS+programmer og e hadde en del andre filer. Nå har jeg byttet den disken med en SSD, men tenkte å hente ut noen filer av den gamle, så jeg koblet den til en sånn SATA til USB sak jeg har, men får bare opp i Diskmanager at disken er Unknown og Not Initialized. De eneste valgene jeg får opp når jeg høyreklikker er: Offline - Trykker jeg her får jeg bare beskjed: The device is not ready Properties - Her kommer jeg inn, men kan ikke se at det er noe der som fikser det. Help - Funker Noen tips til hvordan jeg skal få sett innholdet mitt på den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kan være problemer med USB adapteret. Har du mulighet for å koble til med SATA kabel? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 USB adapteret funker på alle mine andre sata andre disker. Vil jeg ikke kødde til oppstarten om jeg setter den disken i maskinen, vil jegikke få 2 disker med C: da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei, det spiller ingen rolle. Det er BIOS innstilling som bestemmer hvilken disk som skal boote. Den andre får en annen bokstav. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Gikk bedre da:) Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå