Gå til innhold

Item-level måleren v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blæ.. Jeg skifta server fra Outland til Boulderfist, siden Outland var idiotisk full og køene var på godt over 2000 hver gang jeg skulle inn etter skolen. Så nå er jeg på en ganske tom server, og nå har jeg problem med å finne gruppe til heroics. 35+ min ventetid på heroics med LFG verktøyet, og minst like lenge for å finne en tank/healer i /2 ... Så jeg sitter med 337, har fortsatt greens og 277 items fra 80 :cry:

Lenke til kommentar

LFG er folk fra hele battlegruppen din, ikke bare realm. Så det har ikke noe å si hvilket realm du er på, køene er så lange pga at det virker som det er veldig få tanks som signer random heroic. Noe som er ganske forståelig, er selv tank og kunne aldri tenkt meg å queue random alene -_-

 

EDIT: Så ikke du nevnte at du prøvde å finne gruppe i trade også. Er kanskje litt vanskeligere på tomme realms ja. Finn deg en guild :p

 

Ontopic: 346. Tapt roll på 3 epics fra raids :(

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Jeg er fint klar over att LFG er fra battlegroupen. Poenget mitt er att det er stor mangel på tanks og healers som signer opp, siden ventetiden som DPS er 30+ minutter, menst ventetiden som tank eller healer kan være bare noen få minutter. Og når det er slik, er det i tilegg minus å være på en low/medium server. Men jeg må ærlig si det er bedre nå, enn å vente i flere timer for å få spille :)

 

Bryr ikke meg om jeg gearer opp sakte i starten, kommer uansett flere folk til serveren hver dag siden mange andre er helt fulle og det gratis migration nå. Jeg har en guild, men som sagt så er det mangel på tanks og healers på serveren.

 

Jeg spiller så å si i over 6-7 timer hver dag, og er i LFG verktøyet konstant og prøver å finne gruppe gjennom guild og /2, men om jeg får gjort mer enn 5 heroics på en dag så er jeg faktisk heldig. Og så dropper det såklart bare cloth og plate med intellect hele tiden, når jeg er DK dps :nei:

Lenke til kommentar

Jeg er fint klar over att LFG er fra battlegroupen. Poenget mitt er att det er stor mangel på tanks og healers som signer opp, siden ventetiden som DPS er 30+ minutter, menst ventetiden som tank eller healer kan være bare noen få minutter. Og når det er slik, er det i tilegg minus å være på en low/medium server. Men jeg må ærlig si det er bedre nå, enn å vente i flere timer for å få spille :)

 

Bryr ikke meg om jeg gearer opp sakte i starten, kommer uansett flere folk til serveren hver dag siden mange andre er helt fulle og det gratis migration nå. Jeg har en guild, men som sagt så er det mangel på tanks og healers på serveren.

 

Jeg spiller så å si i over 6-7 timer hver dag, og er i LFG verktøyet konstant og prøver å finne gruppe gjennom guild og /2, men om jeg får gjort mer enn 5 heroics på en dag så er jeg faktisk heldig. Og så dropper det såklart bare cloth og plate med intellect hele tiden, når jeg er DK dps :nei:

 

Offspec tank da? Tanker du bare i instancer, kan da ikke være noe stress.. :p

Lenke til kommentar

Fatte det ikke, hadde 319 i ilevel i går da e dinga 85, så disenchanta jeg alt av gears jeg hadde sammla i baggene og når jeg var ferdig å tømme baggene hadde jeg 309 item leven? Wtf? Tips til å høyne ilevel? Har en wotlk trinket på 156 ilevel, bør jg fjerne den ? Kan den bugge tel ileveln min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...