Attityd Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Hei, det har seg slik at jeg skal til Ayia Napa 2 uker i sommer med en kompisgjeng. Det blir nok en del festing og andre aktiviteter, og jeg lurer rett og slett på hvor mye penger man bør regne med å bruke. Da tenker jeg å spise ute hver dag (ikke restaurant på hotellet) og masse alkohol. Jeg betaler kun for meg selv. Noen som har noen ideer? Hvor mye pleier dere å bruke? Kan legge til at jeg ikke er noen stor sløser. Endret 12. desember 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Alkohol og mat er jo ikke så dyrt der. Hvertfall ikke alkohol (jenter får nærmest gratis). Nå vet ikke jeg om du tenkte med hotell og fly også, men for mat+drikke+div (partybåter etc) så må du nok regne med mellom 3-6000,- Jeg brukte ihvertfall litt over 2000 på mat og drikke, og da var jeg der en uke. Endret 12. desember 2010 av aj91 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Var der for ca 10 år siden..møkka plass når jeg tenker meg om. Uansett, hadde med meg 10000 i lommepenger. Alllllt for lite. Ca15-20 tusen hadde vært greit. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Det kan jeg bare glemme. Hva brukte du penger på? Børst? For jeg regner ikke med noe shopping. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 det er ikke egentlig en plass å annbefale. Det verste er at det er alt alt for varmt der og luftfuktigheten står i taket. Det føles som du går i en middels bastu hele tiden, og er gjennomsvett etter 5 min. Ville helt klart anbefalt å ta turen til et annet sted. Magaluf f.eks skal være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå