Nessi Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Hei Har en Acer Extensa 6535Z her som har store problemer med driverne. Først ble skjermen svart under windows loading. Så fikk jeg etterhvert start i Sikkerhetsmodus. Og etter å kjørt fixmbr og chkdsk så startet maskina i normalt modus. Da funka verken tastaturet eller touchpaden. Kobla til usb mus og tastatur og det funka. Har nå oppdatert en del av driverne, og de fungerer igjen. Men får ikke fiksa noen drivere som: Wan Miniport (IP),(IPv6), (L2TP), (Network Monitor), (PPOE), (PPTP) og Cd-Rom-Enhet. Sammen med Atheros AR8131 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) har prøvd å brukt den installert Acer driver oppretting der du kan avinstallere og installere driverne på nytt uten at det lykkes. Er Windows 7. Endret 12. desember 2010 av Nessi Lenke til kommentar
tomkrugis Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hehe, merkelig at du har prob med driverne... Har hatt min Acer Aspire 5730ZG i snart 3 år, har ikke hatt noen fatale problemer med den. Har hatt ett eller 2 driver problem, men da har det bære vært å laste ned ny driver, problem solved... Lykke til iallefall : D Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Høres egentlig ut som om det er noe feil med windows hos deg. Windows 7 klarer jo som regel å få tak i det meste av drivere fra Windows update selv. Tror jeg ville vurdert en reinstall av windows Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Har nå ved å brukt søkeverktøyet etter problemer å klarte å rette opp nesten alle driverne untatt cd-dvd rom driveren som har feil. Har også fått fikset Atheros WLAN kortet men får fortsatt feil når jeg prøver å koble på ett nettverk. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) WAN Miniport adapter er ikke en fysisk enhet i maskinen din. Det er et virtuelt adapter. Antagelig et eller annet program som har lagt det inn. Jeg har vært borti flere maskiner med samme greiene og søkt og søkt på nettet etter en løsning. Det hjelper ikke å deaktivere enheten heller. Det eneste jeg har kommet fram til som fungerer er systemgjenoppretting tilbake til et tidligere tidspunkt, evt en fullstending systemgjenoppretting. Endret 13. desember 2010 av kehax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå