Hjelp!!! Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kva slags musematte er best til intelli mouse explorer v3.0? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hva i h****** skal du med musematte etter?? bare noe dritt spør du meg.! kjøp deg heller en optisk mus, så slipper du å ha den duppedingsen på pulten... bruk heller pengene på noe "inni" Pc´en som du kanskje har mer bruk for.. det er min mening ihvertfall.. :wink: Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hva i h****** skal du med musematte etter??bare noe dritt spør du meg.! kjøp deg heller en optisk mus, så slipper du å ha den duppedingsen på pulten... bruk heller pengene på noe "inni" Pc´en som du kanskje har mer bruk for.. det er min mening ihvertfall.. :wink: intelli mouse explorer v3.0 er ei optisk mus, finn deg ei musmatte som denne f.eks http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGGIBK Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Kva er vitsen å sai at eg skal bruke paingane pao noke inni dataen når eg spør kva slags musematte som er best til intelli mouse v3.0? Kan noken svare pao spørsmåle mitt? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 vil anbefale denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C1030S&toc=4240 litt dyr, men jeg syns den er veldig "smooth" til gaming : ) hva i h****** skal du med musematte etter??bare noe dritt spør du meg.! kjøp deg heller en optisk mus, så slipper du å ha den duppedingsen på pulten... bruk heller pengene på noe "inni" Pc´en som du kanskje har mer bruk for.. det er min mening ihvertfall.. :wink: intelli v3 er optisk og noen bruker musematte til dem å Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 150 var ikkje dyrt! Eg hadde tenkt på icemat til nesten 300 eg! Er den på http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...EGGIBK&toc=4240 like bra som icemat til speling? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 vil anbefale denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...EGGIBK&toc=4240 litt dyr, men jeg syns den er veldig "smooth" til gaming : ) hva i h****** skal du med musematte etter??bare noe dritt spør du meg.! kjøp deg heller en optisk mus, så slipper du å ha den duppedingsen på pulten... bruk heller pengene på noe "inni" Pc´en som du kanskje har mer bruk for.. det er min mening ihvertfall.. :wink: intelli v3 er optisk og noen bruker musematte til dem å ja, samma det vel..! jeg synes jo bare at man burde bruke penger på ting inni kabinettet jeg... hehe..Ja, det er ikke mine penger, så gjør hva du vil med dem! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er den beste musmatten til Intellimouse Explorer 3.0: fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er den beste musmatten til Intellimouse Explorer 3.0: fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort hmm, det var den jeg mente istad, pasta vel feil link :| : ) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er den beste musmatten til Intellimouse Explorer 3.0: fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort Den rocker på MS musa mi! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Den rocker på MS musa mi! På min også! Lenke til kommentar
immo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bruker dere func'en med grov eller smooth side opp? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Huff..bruke masse penger på musematte når IKEA selger dem til 10kr stk Funker bra gjør de oxo egentlig.. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bruker dere func'en med grov eller smooth side opp? bruker den grove til mouseskate'ene er brukt opp, så snur jeg den over til den glatte sida : ) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har brukt ei Everglide Giganta-matte i ca. 2 år nå, og er ikke så særlig fornøyd. Musmatta sliter noe sinnsykt på føttene på musa, og etter at de er slitt ganske hard ned, så begynner de å slite på musmatta. Dette fører til at musmatta slites helt flat på noen plasser, og musa glir dermed ikke så godt lenger. Dette er jo ikke et så alt for stor problem med MS musene, men et mye større for de som bruker Logitech som har skikkelige føtter. Et tips til dere som har Everglide matter er å vaske den med en oppvaskbørste og Zalo med jevne mellomrom. Det gjør også at gummiføttene sitter mye bedre på bordet etterpå. Har nettopp bestilt ei fUnc surface 1030, og forhåpningene er høye. Har hørt mye godt om den. PS. IceMat fungerer IKKE med optiske mus og er svært ubehagelig å bruke iom. at den er alt for høy. For mer info bør du lese på Gamer.no. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er den beste musmatten til Intellimouse Explorer 3.0: fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort Oransje/blå er mye bedre Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg foretrekker svart. Finere i mine øyer, men det er jo en smaksak Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bruker dere func'en med grov eller smooth side opp? Den grove siden er til kulemus, og den glatte siden er til optisk mus. Oransje/blå er mye bedre Jeg liker den svarte best, blå og oransje matcher ikke med noen andre farger av datan min. Men jaja, smak og behag :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 fUnc surface 1030 musmatte, jeg foretrekker Sort/Sort, men fargen er jo baer en smaks sak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå