Br?stopp Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei godtfolk! Jeg sitter med en ca 50 bilder tatt med et infrarødt/FLIR kamera som dokumenterer varmelekkasje fra en bygning jeg leier. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med tips om et konverteringsprogram, eller et program jeg i alle fall får sett bildene? Instrumentet er av typen FLUKE, modellnummeret vet jeg dessverre ikke, men jeg regner med at FLUKE bruker same filene, altså *.is2. Takker for all bistand. skulle så gjerne hatt bildene tilgjengelig i kveld/natt. På forhånd takk! Beste hilsen Paal Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 det følger med kameraet Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 det følger med kameraet Takk for svar Følger det integrert i kamera, eller som egen disk med software? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg er ikke ekspert, men fulgte det ikke en CD med kameraet ditt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fant det på hjemmesiden til Fluke: http://www.fluke.no/comx/show_asset.aspx?locale=nono&product=AP_SOFT_TI Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 følger med en disk med kamera, mener bestemt det er en cd key der også, som du trenger dersom du skal laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for hjelpen folkens! Programmet lå for nedlasting under support på FLUKE sine sider. Dek bare litt dårlig frem på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå