Tuddelidu Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) *Fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ble selv ferdig for litt over ett år siden. Tok hele utdannelsen i Danmark siden jeg ikke orket karakterjaget mellom grunnfag og profesjonsstudiet (den gamle ordningen). Ser ut som du må satse på å forbedre karakterene dine ganske kraftig, for snittet er nok ganske høyt med tanke på hvor ettertraktet utdannelsen er. Ellers kan du søke i Sverige og Dk også, men det spørs om kravet er så mye lavere der... Du kan jo alltids satse på å forbedre karakterene etter VGS da. Og ellers finnes det også andre yrker der du kan få mange av de samme arbeidsoppgavene som en psykolog, feks. klinisk sosionom eller pedagog, psykiatrisk sykepleier...osv. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Hvordan kan jeg forbederede karakteren mine etter VGS da? Får jo se på slutten av neste skoleår hvordan jeg ligger an.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå begynner det jo å bli en stund siden jeg gikk VGS, men da var det hvert fall slik at man kunne ta opp igjen fag som privatist for å forbedre karakterene sine. Regner med dette er mulig fortsatt? Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Jepp det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg