moon_blood Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har en Integra på hånd, men før jeg henter bilen og fullfører salget vil jeg bare høre med flere om en aldri så liten ting.. Er allting dyrt med en Integra? Fått servert noen skrekkhistorier om at alt er dyrt.. Bremseklosser, vindusviskere osv. Er virkelig alt så dyrt? Må alt spesialbestilles til en 99' Honda Integra? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det tror jeg ikke du, noe koster sikkert litt men at det må spesialbestilles? Tviler jeg på, går jo en del av disse i norge.. Om det må spesialbestilles hos forhandler i norge, så blir det billigere å handle selv i fra ebay etc På min forrige bil, så hadde jeg bremser i fra Nissan 300zx Z32, deler til de bremsene var ikke noe nevneverdig dyrt hos forhandler i grunn.. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Det tror jeg ikke du, noe koster sikkert litt men at det må spesialbestilles? Tviler jeg på, går jo en del av disse i norge.. Om det må spesialbestilles hos forhandler i norge, så blir det billigere å handle selv i fra ebay etc På min forrige bil, så hadde jeg bremser i fra Nissan 300zx Z32, deler til de bremsene var ikke noe nevneverdig dyrt hos forhandler i grunn.. Ble ikke noe Integra. Gikk for en griseheftig Volvo 850 istede, hehe Man kan jo nesten gå ned på dagligvara å handle bremseskiver til Volvo, gotta love it Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du valgte en VOLVO fremfor det som har blitt kåret til verdens beste fremhjulstrekker!?!??!?!??!? GUD BEDRE meg, men ditt valg Jeg er japanfantast, men altså.. bra det ikke var 240 da iallefall Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Du valgte en VOLVO fremfor det som har blitt kåret til verdens beste fremhjulstrekker!?!??!?!??!? GUD BEDRE meg, men ditt valg Jeg er japanfantast, men altså.. bra det ikke var 240 da iallefall Lett. Man kan dra på dagligvara å handle bremseklosser og skiver næmreste, og etter litt research viser det seg at prisene på ting mellom integra og volvo er 4-8000 kr forskjell. Så, ja, lett 850. Pluss at jeg rævkjører samtlige integraer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 haha, da må den være blod trimma, strippa etc Jeg grisa bmw 328`r som ett uvær med 1.6l civicen jeg hadde liksom, tok 850 turbo lett med s13 osv... De jeg kjenner med ITR har aldri klaget over deleutvalget og mulighet til å få tak i slite deler til de igrunn Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 haha, da må den være blod trimma, strippa etc Jeg grisa bmw 328`r som ett uvær med 1.6l civicen jeg hadde liksom, tok 850 turbo lett med s13 osv... De jeg kjenner med ITR har aldri klaget over deleutvalget og mulighet til å få tak i slite deler til de igrunn 550 hk, twinturbo, v10! Volvo 850 som det skal være Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da er det nok en mulighet om man får effekten ned i bakken om det fremdeles er en fwd, men tror alikevel at en ITR kan hamle opp på svingete veger Også ser ITR 120ganger bedre ut enn en volvo Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Da er det nok en mulighet om man får effekten ned i bakken om det fremdeles er en fwd, men tror alikevel at en ITR kan hamle opp på svingete veger Også ser ITR 120ganger bedre ut enn en volvo Hehe, ja, integraer er pene - det skal jeg ikke argumentere mot. Senka 25/25, avstiva sportsunderstell, 235/45-18 dekk på den, så den går bra i svingene også Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg ville uansett gått etter ITR, Vtec eier det meste av motorlyd med unntak av Japsesekserene For meg så er Volvo.. tja, rånebrakker Men det har litt med det jeg er vant med å se rundt i byen her.. Så lenge det ikke er harry, så går det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå