Hjelp!!! Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er noname miditower m/350W eit bra tower til prisen(366 kr på psdata)? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 legg til 150kr, så får du det feteste midi-toweret i manns minne, avance midi server tower.. test her, dog i svart utførelse. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Ja det towere såg bra ut det men det var uten strømforsyning! Men kan noken svare på mitt første spørsmål? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 noname kabinetter er som oftest ganske middelmådige, jevnt over. du får hva du betaler for (unntaket er selvfølgelig avance-kabinettet.. som du får for 523,- på komplett MED 300w psu). Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 De kabinettene er helt kurante. Jeg har den miste versjonen og den for dy mye for pengene for. Det er ikke så mye smarte løsninger, men det kan man ikke forvente til den prisen. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det som er på Psdata er det samme som de har på Pcutstyr og heter Q-Tec.. http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...6c1640deda02d89 Det er akkurat det samme kabinettet, bare ca 100 kr dyrere. :o Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Avance kabinettene er geniale, og svært billige. Ville ikke gått for noe annet til den prisen. Jeg foretrekker allikevel Chieftec'en min til hovedmaskinen,* men dette er en smaksak. Den testen psilocybe liker til er svært god, og utelater ikke noe, så les den og bli frelst! * Bruker Avance kabinettet til serveren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå