ShadowsPlague Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har en seagate harddisk som jeg snart har hatt i 1 år, jeg prøvde og finne min men fant den ikke men den ser i hvertfall slik ut: http://www.seagate.com/staticfiles/support/seagate_external/Seagate_External_3_5_leftangle.jpg og er på 500 GB. Har prøvd og trekke ut kontaktene og la den stå i en time før jeg prøvde på nytt, den lyser grønt og lager lyder slik som den skal når den funker men det dukker ikke noe autorun opp og den vises heller ikke i datamaskin. Istede så dukker det opp 'Lokal disk (F:)' som alle de andre gangene når jeg har brukt den har vært (G:) og når jeg da bytter sånn USB port til (F:) og klikker på den så sier den at disken må formateres men jeg har ikke lyst til og miste noe... Har prøvd disken på skole pc'n min men det samme skjer der, noen som har noe aning??? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det skjer fra tid til annen at hardisker tar kvelden. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå