MartheFeet Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Budsjett: Hvor mye ønsker du å bruke: 250-500 Størrelse: In ear propper Type: aner ikke! Bruksområde: Musikk,spill og film. Tillegsinfo: Ingen tillegsinfo. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Jeg liker ren lyd, hører på rock og metal så ekstra bass er unødvendig. Evt kilde: Hva har du planer om å koble dem til; Den skal kobles til Ipod, htc mobil og en pc. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Her var det imponerende lite svar, Marthe Siste gang jeg anbefaler Diskusjon til hodetelefonsøkere, tror jeg. Vi kan ta det på skolen idag. Sikkert bare å ta noe til 500 eller noe fra Sennheiser, siden de generelt vet hva de driver med. Til tilfeldige lesere som ikke skjønte det, så anbefalte jeg MartheFeet å spørre her om hodetelefoner; clearly I was wrong. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sennheiser cx300, bruk 5 minutter på å se i ett par av de andre trådene her, så hadde du nok kommet over det svaret. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sennheiser CX300 har ganske grumsete lyd med alt for mye bass. Har testet de selv, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan anbefale ATH-ANC3. Du får de får ca 600,- inklusiv frakt fra Ebay. Ser det er 100,- over budsjettet ditt, men du får med aktiv støydumping som fungerer fryktelig bra! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 AKG K 330 eller AKG K 340 kan kanskje passe? Jeg hadde selv forgjengeren, AKG K 324 P, og sammenlignet med Sannheiser CX 300 synes jeg de er ca. like klar lyd, men bassen er ikke like fremtredende som i CX 300, så det føles kanskje litt mer nøytralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå