Virke Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er på utkikk etter en studioblits (dvs. type blits som står på stativ med mulighet for skjermer/soft boxer ol.) til hjemmebruk. Den skal ikke være alt for stor, ikke alt for dyr og heller ikke alt for vanskelig å få tak i. Noen forslag? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Ettersom jeg er student så håpa jeg å ikke bruke altfor mange tusen på det. Veit ikke hva de koster heller, men vil ikke ha noe møl. Skal fungere skikkelig! Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg kjøpte dette settet: Elinchrom D-Lite 4 it Har ingen annen erfaring fra tidligere, men dette har fungert meget bra. Det er lett å stille inn og alt du trenger følger med. Utrolig moro å ta bilder med skikkelig belysning. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Et ganske så ok sett er D-lite IT fra Elinchrom - billigere enn det kan man kikke på diverse sett hos kaffebrus . Lenke til kommentar
Virke Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Noen tips om EN STYKK lampe + soft box osv.? Har ikke behov for 2 med de planene jeg har Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tror ikke du finner mange sett med en lampe, men vet det finnes sett med stativ og softbox til vanlig blits. Ellers kan man jo hos de fleste forhandlere kjøpe det du trenger løst. Lenke til kommentar
ebr Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Man kan kjøpe en lampe på fotovideo.no, de har blant annet den Elinchrom lampa på 200W til 2395,- ett superkjøp, Elinchrom er topp kvalitet. Så kan man kjøpe skyport ECO for 599,- så man kan bruke det trådløst. Paraplyer er enkelt å kjøpe billig på ebay. Endret 13. desember 2010 av ebr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå