Gjest hoppe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, jeg går på p-pillene Loette, og lurer på om jeg kan la være å ta de hvite pillene (sukkerpillene), for å hoppe over mensen. Kommer mensen da i neste måned? Eller går det an å hoppe over de hvite pillene, starte på nytt brett med de rosa pillene, gå på de en uke, for så å ta de hvite sukkerpillene for å ha mensen, for så å fortsette på det nye brettet igjen? Mitt spørsmål blir derfor; Bør jeg hoppe over mensen for så å ha det en uke senere enn det jeg egentlig skulle, eller bør jeg hoppe over mensen og vente med mensen til neste måned igjen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vent til neste måned. Begynner du på nytt brett skal du ta det ferdig før du skal ha mensen igjen. Lenke til kommentar
Gjest hoppe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vent til neste måned. Begynner du på nytt brett skal du ta det ferdig før du skal ha mensen igjen. Tusen takk:) Får jeg da en lengre eller verre mensperiode da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, du merker neppe noen forskjell. Det kan være at du begynner å blø dagen etter å ha sluttet på p-pillene i stedet for de vanlige tre dagene på hvite piller uten mens, noe som kan forlenge den litt og, men mest sannsynlig blir den helt normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå