Gå til innhold

WoW disconnect problem!


Anbefalte innlegg

Linja var nede for noen dager siden.. og etter dette har alt gått galt når det gjelder wow.

Alt funker som ellers på internett og pcen(facebook,youtube,download osvosv..)

 

Men problemet er når jeg logger inn på wow, da kan jeg spille max 1min før alt henger seg og jeg tilslutt blir disconnecta.

 

Jeg har en helt ny, bra bærbar pc. Jeg prøvde også på den gamle pcen, der var samme problemet med at jeg ble disconnecta..

 

Det som jeg tror må ha skjedd, er at noe må ha klikka en eller annen plass, når internett var nede.

 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?? har vært slik siden torsdag-natt til fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bump.

 

Har testa noen nye ting..

 

Har kobla med kabel fra modemet rett til pcen..

så da vet jeg at det ikke er noe med routeren.

 

Har jo også testa på en annen pc..

Så da er det sannsynligvis ikke noe galt med pcen.

 

 

Klarer bare ikke tenke på noe annet som kan være galt?

sjønner veldig lite nå. Hvis noen kan hjelpe setter jeg veldig stor pris på det!

Lenke til kommentar

har du LOS ISP? Jeg har samme problemet

 

 

bump.

 

Har testa noen nye ting..

 

Har kobla med kabel fra modemet rett til pcen..

så da vet jeg at det ikke er noe med routeren.

 

Har jo også testa på en annen pc..

Så da er det sannsynligvis ikke noe galt med pcen.

 

 

Klarer bare ikke tenke på noe annet som kan være galt?

sjønner veldig lite nå. Hvis noen kan hjelpe setter jeg veldig stor pris på det!

Lenke til kommentar

Dette er noe du har til felles med alle som har Los som ISP.

 

Det har vært umulig å spille wow helt siden fredag, første helg etter cata-launch.

Helt fantastisk! Los derimot, fraskriver seg alt ansvar og sender deg videre til telia i Sverige. Og vil du ringe til kundeservice hos telia, jo, still deg bak meg i telefonkø, jeg var nummer 67 :)

 

err.. vil drepe meg selv

Lenke til kommentar

Dette er noe du har til felles med alle som har Los som ISP.

 

Det har vært umulig å spille wow helt siden fredag, første helg etter cata-launch.

Helt fantastisk! Los derimot, fraskriver seg alt ansvar og sender deg videre til telia i Sverige. Og vil du ringe til kundeservice hos telia, jo, still deg bak meg i telefonkø, jeg var nummer 67 :)

 

err.. vil drepe meg selv

 

huff... har sjønte dette.. Vet du om det blir fiksa, eller er det bare og legge accounten på hylla? tviler på pappa bytter internett levrandør.

Lenke til kommentar

Dette er noe du har til felles med alle som har Los som ISP.

 

Det har vært umulig å spille wow helt siden fredag, første helg etter cata-launch.

Helt fantastisk! Los derimot, fraskriver seg alt ansvar og sender deg videre til telia i Sverige. Og vil du ringe til kundeservice hos telia, jo, still deg bak meg i telefonkø, jeg var nummer 67 :)

 

err.. vil drepe meg selv

 

huff... har sjønte dette.. Vet du om det blir fiksa, eller er det bare og legge accounten på hylla? tviler på pappa bytter internett levrandør.

 

 

Vi har fortsatt ni måneder igjen på bindingstiden med LOS, så ja, dette blir fiksa.

Jeg kommer til å ringe i stykker kundeservicen til LOS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er noe du har til felles med alle som har Los som ISP.

 

Det har vært umulig å spille wow helt siden fredag, første helg etter cata-launch.

Helt fantastisk! Los derimot, fraskriver seg alt ansvar og sender deg videre til telia i Sverige. Og vil du ringe til kundeservice hos telia, jo, still deg bak meg i telefonkø, jeg var nummer 67 :)

 

err.. vil drepe meg selv

 

Spill noe skikkelig da. Ta en runde Battlefield: Bad Company 2, eller CoD4.

 

Bytt til telenor. Ikke god service, men de svarer iallefall. (du får prate med noen som ikk helt kan jobben sin).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...