Miniguru Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei. Alcatel ADSL modemet mitt har tatt kveld. Er det noen som har fått byttet dette noen plass når det har vært defekt, eller må jeg få nytt i posten? Har ringt Telenor Internett kundeservice, og han første jeg traff på sa jeg kunne få byttet dette flere plasser, også på Kvadrat i Stavanger. Ringte telebutikken der, men de kjendte ikke til noe sånn, og da jeg ringte tilbake til Telenor kjendte heller ikke de til noen slik ordning.. :?: Vil ikke være uten nettilgang i helga.... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Modemet tilhører ADSL-leverandøren som i ditt tilfelle er Telenor. Telenor har således ansvaret for å sørge for at alt teknisk materiell fra dem fungerer. Ring en gang til til Telenor Kundeservice, for å få rettet feilen snarest. Er redd for at du må vente til i neste uke med å få utbedret feilen. _________________ skarsk -PIII 933MHz -Abit VT6X4 -384MB PC133 RAM -IBM 40GB -CanoScan 2700F -Minolta Color Page Pro L -Nikon CP995 [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-02-01 15:50 ] Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Det er feilmeldingen som ordner med alle feil som har med telenor å gjøre. Ring 05000 eller hva det er å legg in en feilmelding på utstyr da blir denne meldinge sendt til den nærmeste Telenor service stasjonen. Det blir sansyligvis opprettet en tidsfrist på dette (sikker mandag 1500 eller noe). Om modemet er på service stasjonen/delelager lokalt går det sikker t i orden på mandag. Om modemt/delen ikke er på lager får du beskjed gjennpm Teleonr feilmeldingen om ny tidsfrist for retting av feil. Det kommer sansynligvis en montør(reperatør hjem til deg med modemet han/hun tar da med seg det gamle. Jeg meldte feil til feilmeldingen og fikk nytt modem etter 2-3 dager etter pga tomt lager. Jeg prøvd alle mulig måter gjennom kundeserivce uten å få tak i rett person til slutt var det en luring som sa att alle feil skulle rettes til Telonor feilmeldingen på 05000. Jeg fikk lagt inn meldingen om defekt modem og fikk en tidsfrist på rettingen.Denne fristen ble forlenget da lageret var tomt for modem. Det tok bare noen timer fra inn melding til status ble fremlagt. Til slutt gikk alt greit, men det tok tid før jeg fikk meldt fra til rette mottaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå