Gå til innhold

vil kjøpe ps3 av en kompiss.

Cr4ZyF34R

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en kompis som har en ps3 som ikke har kabel nettverkskort som funker, men trådløsen fungerer, og jeg lurer på om hva ps3-en er verdt. det er en helt ordinær ps3 som er på 40gb (tror jeg) jeg vet ikke om det følger med "gamepad", vet heller ikke om det følger med spill, men grunnen til at han selger det er fordi han ikke får ha trådløs hjemme hos seg så han skal selge den.

PS: han har sagt til meg det at han vil selge den for 2000 til meg, og med tanken på at noe er defekt så er den jo ikke verdt så mye, da er det så like godt å kjøpe Xbox eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2000 er alt for mye for en i såpass dårlig stand. Man har jo fått en ny helt ned i 2500, da med mye større plass og nyere versjon. Det at hans sin er defekt er jo et dårlig tegn. Nei, hadde ikke engang vurdert det før den var nedi 1500-1000.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden man nå får kjøpt PS3 ny for litt over 2.500 så vil jeg si at 2000 for en 'defekt' ps3 er litt mye. Da burde det ihvertfall følge med et par kontrollere og en del spill (minst 5 av nyere sort).

Er det kun snakk om maskin og en kontroll vil jeg si makspris 1000-1400 avhengig av hvor gammel den er og om kontrollen er i god/dårlig stand

Lenke til kommentar

Siden man nå får kjøpt PS3 ny for litt over 2.500 så vil jeg si at 2000 for en 'defekt' ps3 er litt mye. Da burde det ihvertfall følge med et par kontrollere og en del spill (minst 5 av nyere sort).

Er det kun snakk om maskin og en kontroll vil jeg si makspris 1000-1400 avhengig av hvor gammel den er og om kontrollen er i god/dårlig stand

veit ikkje om eg får med kontroll men konsollen er 3 år gammel CA..

Lenke til kommentar

Kjøp en ny PS3 Slim!

Lagringsplassen på den du har tenkt å kjøpe er jo brøkdel av det du får på de nye PS3 Slim, samtidig som Slim er tynnere og derfor lettere å plassere, samtidig som den ikke har potensiale til å bråke like mye.

Kjøp nytt, høres ut som om den Playstation konsollen kompisen din vil selge deg er ganske sliten.

Lenke til kommentar

Ettersom denne er såpass gammel og har mangler vil eg ikkje anbefale noe kjøp nei. Eg ser for meg at denne kanskje støyer en del i motsetning til den nye slim versjonen(eg merket ihvertfall en formidal forskjell) I tillegg, dersom noe skulle gå galt med maskinen (noe som det er større sjangse for) så er du bidre skiltet ved kjøp av ny maskin etter min meining :)

Gå for gull og kjøp en ny, så har di også en ekstra kontroller ettersom du hadde en fra før, kan vere greit når du har besøk av venner :)

EDIT: Så billig på Coop Obs ja, da er det jo ikkje ett spørsmål en gang.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sett tilbud på PS3 slim 250 gb til 2199. Husker ikke hvor tho.

Coop Obs har ny PS3 slim 160 gb til 2190,-

Coop Obs

Nettsida deres suger, men hvis du blar et stykke ned så ser du annonsen.

nettsida suger.. går ikkje an og trykke på annonsen, og på underholdning lurer eg litt på korfor det e ein brødrister der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...