fredkul Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Holder på å se etter deler men er min første gang jeg bygger stasjonær pc og har ikke peiling på deler og hva jeg trenger. Er det noen som har noen ambefalinger om deler. Det eneste jeg vet er at jeg har helst lyst på et intel hovedkort med LGA 1156 sokkel. Har ett budsjett på rundt 10 til 15 tusen, skal bruke pcen for det meste til spilling. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Velkommen til forumet! En stasjonær maskin består i hovedsak av disse komponentene: Kabinett Strømforsyning (AKA PSU) Hovedkort Prosessor (CPU) Minne (RAM) Harddisk CD/DVD ROM Grafikkort (GPU) Anbefaler å ta en tur på nettbutikkene, som feks komplett og se på deres maskiner og hva de inneholder, samt pakkeløsningene demmes Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Les gjerne denne guiden fra Hardware.no! Lenke til kommentar
fredkul Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 OK men har dere noen ambefalinger om forsjelige deler som kabinett eller hovedkort 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Spørs jo hvor glorete du vil ha kabinettet ditt... Selv er jeg stor fan av CM 690 Advance II. Billig, bra utseende og kjølig 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Personlig er jeg Lian Li frelst nå, store pene kabinetter, masse plass å skru på og generelt veldig praktisk design. Kjøpte mitt første for Classified builden min her i fjor sommer tror jeg det var, og det ble senere ett til for serveren min, en drøm å jobbe med. Lenke til kommentar
fredkul Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 hva med hovedkort, hva er den beste produsenten? gigabyte, ASUS? 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har brukt å holde meg på ASUS og Gigabyte Lenke til kommentar
fredkul Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 jeg ser på ett skjermkort som har et pci Express 2.1 x16 vil det passe i ett hovedkort som har et ekspasjons spor:PCI Express 2.0 x16 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå