Gå til innhold

kor lenge burde eg spille inn z-5500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og kas musikk/spilleliste? Send link eller torrent

du må spille ca 90timer der du kjører ca 25% av maksvolum i 20timer, så 50% maks volum i 30 timer så så høyt som du vill i 10timer så går du ned til 50% i 30timer. etter det blir det magisk lyd.. Utrolig bra anlegg! lykke til

Lenke til kommentar

du må spille ca 90timer der du kjører ca 25% av maksvolum i 20timer, så 50% maks volum i 30 timer så så høyt som du vill i 10timer så går du ned til 50% i 30timer. etter det blir det magisk lyd.. Utrolig bra anlegg! lykke til

Hvor i huleste tar du dette fra? Som Flimzes sier er dette noe som skjer, ikke noe du gjør. Bare spill musikk som du vil, jo høyere du spiller, jo kjappere vil høyttalerne sette seg(Bare ikke så høyt at signalet klippes). Lyden VIL bli bedre etterhvert, spesielt bassen vil sette seg mer. Men at man må spille på mikroskopisk nivå i starten er bare tull, da går innspillingsprosessen bare saktere. Noen som sier noe annet må gjerne vise til dokumentasjon som sier annet.

tenkte eg skulle spille det inn mens eg er på skulen, so den får 6 tima kvar dag, altso 6 tima i 5 daga.. Det trur eg skal bli bra.

Det er bortkastet strøm spør du meg. Bare bruk høyttalerne som vanlig, uten å guffe opp så mye at du hører at signalet klippes(høres som skurr).

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Hvor i huleste tar du dette fra?

Dette er noe han har skrevet for å gjøre narr av alt styret enkelte drar i gang for å "spille inn" høyttalerne sine. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...