kire Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg får snart lønn, på rundt 8000kr. Og jeg har lyst til å fikle litt med PC'en. Så da vil jeg kjøpe meg noen nye ting, men jeg vet ikke hva Her er specs: ASUS P4PE WD 200GB - 8Mb cache 1024MB Geil DDR-Ram Radeon 9700 som bråker P4 - 2,8GHz Boxed CPU-vifte som bråker En kabinettvifte som bråker DVD-Rom Floppy Hva kan jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hvis du har de tingene fra før hva i alle dager skal bytte ut nye ting som kanskje er kjekt å ha En brenner dvd brenner et stilig kabinett en ny skjerm (lcd eller en stor crt) Bytte ut noen vifter eller gå over till vannkjøling anna dill utenom pcen som digital kamere eller digital video solid skriver eller scanner allt kommer an på hva du har tenkt å bruke dette til Lenke til kommentar
kire Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Helt riktig, jeg skal ikke bytte ut noe, kun kanskje kjølingen. Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 en Vapochill kanskje? jeg er EKSTREMT fornøyd med min! beste invisteringen ever 8) Lenke til kommentar
immo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kjøp Zalman heatpipe til grafikkortet.. så blir det lydløst Kjøp noe lyddempende tilk HD'n Kjøp en kraftig cpu-kjøler samt noen kvalitetsvifter til cpu/kabinett Kjøp en sunbeam rehobus viftestyring Så har du det stille og behagelig på kveldene når du surfer forum Lenke til kommentar
kire Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Hvor selger de VapoChill? immo: Kraftig CPU-kjøler? Som hva? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kjøp 3stk vapo! en til CPU en til GPU og en til NB!! Så bare modder du dem slik at de passer... Ok det var litt mer enn 8k men, men.. Kjøp vapo til CPU og god vannkjøling til GPU og NB... Lenke til kommentar
immo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvor selger de VapoChill? immo: Kraftig CPU-kjøler? Som hva? Titt litt på microplex.no f.eks.. En Thermalright SLK900 er en rå sak. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK900 Putte på en stor vifte og senke turtall til uhørbart når du ikke spiller etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå