myntsamlern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei, noen som kan forklare meg hvordan jeg lager effekten som er fra 0.25 i dette klippet? http://www.youtube.com/watch?v=9kD8sxIjVuc Takk hvis noen gidder å hjelpe Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tror du skjønner prinsippet om du ser denne youtube videoen Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Tror du skjønner prinsippet om du ser denne youtube videoen Takk, akkurat det jeg var ute etter! Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Tror du skjønner prinsippet om du ser denne youtube videoen Men hvordan skal jeg få de bildene som står å venter, til å holde det samme bildet som det første bildet i starten, men samtidig hoppe rett inn i klippet? Brukes det et stillbilde i starten? Se acdc filmen, om dere ikke skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sorry for sent svar.. du har kanskje funnet ut av det selv? Det er lett å få det siste bildet til å "bli igjen".. (sikkert flere måter å gjøre dette på) Det du gjør er at du drar timeline ut, slik at du ser bilde for bilde.. ta det bilde du vil ha til å stå stille (stillbilde) og klipp det ut ved å trykke S. Det bildet du nå har klippet ut, merker du ut å kopierer ved å trykke ctrl+c (kopier), klikk så ctrl+v (lim inn) gjentatte ganger til du har nådd grensen til da bildet skal bli "levende" igjen.. hmm ikke så lett å forklare.. skal se om jeg finner noen youtube klipp som viser dette i praksis.. fant dette: time stop (youtube) Han gjør det litt anderledes enn hva jeg beskrev, men samme opplegget.. kanskje litt enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå