keitran Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har et merkelig oppstartsproblem som jeg ikke finner ut av. Når maskinen er kald og jeg skal skru den på forsøker den å starte 2 - 20 ganger før den kommer i gang. Viftene og lysene i PCen skrur seg på i ca 1/2 sek, så "dør" maskinen før alt kommer på i 1/2 sek igjen. Dette gjentar seg frem til PCen bestemmer seg for å starte. Hardware: Intel QX 9770 (C2Q 45NM) 4X2 GB DDR2 Ram PC-8500 Asus rampage Formula HK (X48) 2x Asus ATi Radeon 4890 i CF 750 W PSU Håper på og takker for hjelp Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Prøvd en annen strømforsyning ? Har hatt liknende problemer flere ganger selv og i alle tilfellene mine var det pga strømforsyningen. Men det kan selvfølgelig være noe annet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dersom du har andre komponenter å teste med, sjekk om RAM er helt i orden. Bruker å skape litt trøbbel i oppstarten noen ganger Lenke til kommentar
TheGuy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tenkte å lage et eget innlegg men så denne og jeg har akkurat samme problem som deg, bare det at min maskin vil ikke starte i det hele tatt etter ca. 5-10 ganger med å "stoppe og starte" stopper det hele opp. Om det hjelper så har jeg: Intel I7 930 3X2 GB DDR3 RAM ASUS P6T SE XFX Radeon HD 5850 1GB 650 W Modular PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå