Oter Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 etter at overføring av bilder fra mitt nikon d40 til pc ikke virker lenger(virker som feilen ligger i kameraet) så er jeg på utkikk etter et nytt kamera. noen som har synspunkt på dette casio kompaktkameraet?eller andre forslag i 2000-2500kr klassen,og som er lett og bruke. Lenke til kommentar
fifl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg kjøpte H20 i dag, tatt noen bilder innendørs og sammenlignet med mitt gamle Canon A560. Ble rett og slett sjokkert. Bildekvaliteten på A560 kommer bedre ut i flere av bildene. 4 år gammelt prisgunstig kamera mot dette, det er veldig veldig skuffende. Fargene ble feil, røde øyne, mye grums.. nei huff Jeg får visst ikke batteri og kvalitet i samme pakke så jeg sender dette kameraet tilbake og går for Canon S95 heller. Jeg forventet kanskje litt mye da, siden jeg har brukt Canon D500 mye i det siste. Endret 26. januar 2011 av kristiss Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Etter EX-X750-850 som var nokså gode kompakter, har casio rett vest for min del... i 2500kr klassen blir det Canon S90 som gjelder. https://prisguiden.no/produkt/112922 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå