Analmeth Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jøss, spiller folk fremdeles dette spillet? Multiplayer er faktisk temmelig underholdende. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Siden temaet var oppe, ny Operation til helga: Operation: Olympus Weekend Operation August 10-12 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Akkurat ferdig med spillet nå.. Jeg synes slutten var ganske så bra, hva var det folk egentlig klagde over? Takk for svar! EDIT: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det må sies at jeg fikk nærmere 4000 EMS ved vanlig spilling, og ved litt (tvungen) multiplayerspilling så fikk jeg 61 % effectiveness, og dermed 4200 EMS, og kunne dermed få den "perfekte slutten" ved hjelp av "Destuction" .. så, det var den slutten jeg fikk, og ble veldig fornøyd! .. Endret 28. august 2012 av Bone Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kort oppsummering uten å gå i spoiler-detaljer: Slutten (uten Extended Cut) var full av metafysikk og fortalte svært lite om hva som faktisk skjedde etterpå. Mange var misfornøyde med denne, deriblant meg selv. Med Extended Cut installert fikk man en langt bedre forklaring på slutten, noe som jeg aksepterte som en fullverdig slutt i stil med slike som de andre Bioware-spillene har fått. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ah, takk for svar! Jeg har nok installert den extended cut-greia, men visste ikke hva den gjorde forskjell.. Så det er altså videosekvensen på slutten som har blitt forandret? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Ah, takk for svar! Jeg har nok installert den extended cut-greia, men visste ikke hva den gjorde forskjell.. Så det er altså videosekvensen på slutten som har blitt forandret? Det som har blitt forandret er videosekvensen på slutten og det er lagt inn en cutscene rett før slutten Jeg har allerede sagt mine tanker: http://www.diskusjon...post&p=19420880 (SPOILERS BTW) Endret 28. august 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har selv nå endelig fått rundet ME3, men selve slutten gja meg totalt ingen ting, det var mye der som var totalt meningsløst og bare ellers rart ;S Men jeg hadde ikke installert Extended Cut så den ble enda merkeligere xD Men på en måte var den grei, at han måtte ofre seg osv... Men man skulle ha blitt sendt tilbake til hovedmenyen etter rulleteksten og ikke tilbake til skipet sitt. For det er en ting jeg la merke til, at når jeg savet etter å ha fullført oppdraget så, så jeg at tiden var spolt tilbake godt over en time liksom. Det der føler jeg blir litt feil, Det der føler jeg ble gjort bedre i ME2, da kunne man jo fortsette med quests(hvis man hadde noen igjen) etter siste oppdraget eller ta noen av de siste dlc'ene som ble sluppet seinere. Føler det blir litt feil å skulle spille videre på saven etter å ha gjort siste oppdraget i ME3, etter at man har fullført oppdraget og sett åssen det hele endte. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 ME2-løsningen hadde av åpenbare grunner ikke funket. Det spoles tilbake nettopp på grunn av DLC. Leviathan er forøvrig ganske bra. Kanskje opp mot Lair of the Shadow Broker i kvalitet. Men den fikser ikke slutten. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Leviathan er forøvrig ganske bra. Kanskje opp mot Lair of the Shadow Broker i kvalitet. Men den fikser ikke slutten. Har du spist fleinsopp eller?Enkelte spoilere fra DLCen forresten: Første gang du går ut av en cutscene, trykker du på space uten å røre deg, og går inn i neste cutscene. Meningsløst? Det er helt klart ikke en god regissør for cutscenene, og Bioware burde sparke hele teamet med forfattere. Enormt mye fyllstoff som er like interessant (for meg) som å se på golf. Hva i alle dager er poenget med å la deg gå på sjøbunnen om det kun er en vei å gå og ingenting du kan gjøre med omgivelsene? Dear Esther var faktisk ikke et bra spill! Bare fordi noen blir drept i en cutscene gjør det ikke ting mer dramatisk. Leveldesignet var ganske bra, men når Insanity i Singleplayer er lettere enn Bronze i Multiplayer er det noe som skurrer. "Vi må beskytte dronen" - hold deg på et sted i cover og vent til den blir ferdig. Dette fungerer i Multiplayer siden det legger opp til samarbeid, i Singleplayer er det dessverre ikke like enkelt når partnerene dine er stokk dumme. Som "bonus" får du et Husk-hode ombord på skipet ditt som kan se på deg og din Love Interest ha seg. Plutselig er Vega der? Han har jo såvidt sett Bryson, og nå er han plutselig forsvarende kjæreste? Hvor er logikken? Ann Bryson selv virket nærmest schizophren, et øyeblikk lei seg for sin døde far og neste øyeblikk jernhard. Shepard er den største idioten i historien nok en gang, det burde ikke ta ham 40 minutter å forstå at minen er På en annen side er det greit å få litt mer bakgrunn for skaperne av Reapers, denne DLCen fastslår enda hardere at Harbinger/Starchild er en AI som har gått totalt galt (den bryter til og med The Three Laws of Robotics.) Bare synd at det er så skrekkelig lite informasjon man faktisk får. Endret 30. august 2012 av arni90 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt de to første Mass Effectene for å skjønne storyen i Mass Effect 3, eller har det ikke veldig mye å si? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt de to første Mass Effectene for å skjønne storyen i Mass Effect 3, eller har det ikke veldig mye å si? Vel, det er vel laget slik at man ikke absolutt MÅ ha spilt de andre tidligere, men det er allikevel helt idiotisk å kjøpe det soleklart dårligste spillet istedenfor de to andre. Vil heller anbefale deg å kjøpe en og to, istedenfor tre. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt de to første Mass Effectene for å skjønne storyen i Mass Effect 3, eller har det ikke veldig mye å si? Nei, men me3 har ikke fokus på historie uansett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt de to første Mass Effectene for å skjønne storyen i Mass Effect 3, eller har det ikke veldig mye å si? Siste Matrix-filmen, Ringenes Herre-filmen og Star Wars: Return of the Jedi er sikkert underholdende nok om man ikke har sett de 2 foregående, men...vil ikke akkurat anbefale det! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt de to første Mass Effectene for å skjønne storyen i Mass Effect 3, eller har det ikke veldig mye å si? Siste Matrix-filmen, Ringenes Herre-filmen og Star Wars: Return of the Jedi er sikkert underholdende nok om man ikke har sett de 2 foregående, men...vil ikke akkurat anbefale det! Du kan ikke sammenligne ME3 med disse seriene, historien i ME3 er søppel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 ...og det var ikke Matrix Revolutions-historien? Poenget er at han går glipp av 2 jævlig bra spill med god historie. 3ern spoiler jo disse temmelig hardt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 ...og det var ikke Matrix Revolutions-historien? Poenget er at han går glipp av 2 jævlig bra spill med god historie. 3ern spoiler jo disse temmelig hardt. matrix revolutions retconner ikke og motsier seg selv hver tredje setning som ME3 gjør ;-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skal vi starte å spoile, eller skal du slutte nå? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 arni90 har en trang til å få fram, i hver eneste post, at han synes ME3 er skikkelig dårlig. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvor lenge skal man beskytte mot spoilere? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 http://social.bioware.com/forum/1/topic/324/index/14346429 DAMN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå