Syncz Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvordan vet jeg at DLC er installert? Står installed på orgin men ingenplasser i spillet det confirmerer at det er det. DLC tingen inne spillet går ikke ann å trykke på Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nvm de var det. Men er det noen som vet om du kan bytte class ingame? Vet det ikke egentlig er mulig, men hadde vært fint med en måte ^^ Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen som vet om når Ps3 skulle få Extended cut? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen som vet om når Ps3 skulle få Extended cut? http://www.ubergizmo.com/2012/06/mass-effect-3-extended-cut-dlc-skips-ps3-owners-july-4th/ I dag, men det var en god stund ut på kveldinga jeg fikk det på PC. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Informasjon i form av tekst og bilder om kommende multiplayer-DLC. (Adept) N7 Fury: Throw, Annihilation Field, Dark Channel (Soldier) N7 Destroyer: Multi-Frag Grenade, Missile Launcher, Devastator Mode, T5-V Battlesuit (Engineer) N7 Demolisher: Homing Grenade, Arc Grenade, Supply Pylon (Sentinel) N7 Paladin: Snap Freeze, Incinerate, Energy Drain (Infiltrator) N7 Shadow: Tactical Cloak, Shadow Strike, Electric Slash (Vanguard) N7 Slayer: Phase Disruptor, Biotic Charge, Biotic Slash Fury: "Fury operatives use implants to fuel biotics and their incredible movement speed. These operatives wind an unpredictable path on the battlefield, moving in and out of combat before returning to unleash a sweeping biotic attack on their unsuspecting targets." Destroyer: "The Destroyer's T5-V Battlesuit gives these strong-but-slow soldiers mech-like protection. Driven by eezo-assisted actuators, these frontline troopers carry heavy weapons onto the battlefield." Demolisher: "The Demolisher uses grenades to attack at range and to terrorize the battlefield. Demolishers can also create a supply pylon that stocks allies with an unending reserve of grenades and thermal reloads." Paladin: "The Paladin carries a powerful omni-shield onto the battlefield to block enemy fire. The Paladin also uses the shield as a heavy-melee weapon that, when modified with incindiery or cryo upgrades, creates a devastating combination attack." Shadow: "Shadow infiltrators use implants to dramatically improve agility, making them slippery combatants on the battlefield. Their monomolecular blades are a menace from cover and close range." Slayer: "Slayers use implants to dramatically improve mobility. Their dizzying sword attacks can hit multiple opponents, and the Slayer's ability to slip fire makes them hard to pin down on the battielfield." Typhoon LMG, Piranha Assault Shotgun og Acolyte Pistol. 1 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Noen videor er også ute: Destroyer - Firebase Rio Fury - Firebase Vancouver Slayer - Firebase London Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 sykt , når jeg digget Mass effect 2 , også 1 ern etterpå, at jeg aldri har kjøpt 3 ern er litt rart, har alt for mange spill, det suger og bli voksen , alle de spillene man ønsket seg som liten har man nå men ingen tid eller konsentrasjon for et spill lenger, Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 MP DLC-en "Earth" er nå ute. Traileren er ikke så verst: http://www.youtube.com/watch?v=3bkKPqOUvsE Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tok meg et Platinum-game i sted - Firebase London, Cerberus. Jeg var Turian Soldier med Harrier II, og på laget mitt, en Demolisher, Turian Sentinel og Destroyer (alle på level 20). Jeg må si det ikke var så vanskelig som jeg forventet. Tingen er at fiendene pøser på med nesten bare boss-fiender i de fleste rundene, så du har egentlig bare en hel haug med trege fiender du enkelt kan kite. Jeg kunne drepe Banshees, Primes og Atlases (ja, alle tre faksjoner er med i Platinum-games) med fire-fem Harrier-magasiner (Marksman, AP Ammo III, diverse gear og weapon mods som sikkert ga meg 40% ekstra dmg til sammen). Jeg følte ikke at karakteren min tålte så veldig mye mindre enn på Gold. Men vi wipa på Wave 8. Det eneste som virkelig clusterfucka oss var at geth plutselig begynte å angripe oss. Det var helt jævlig fordi alle de tre faksjonenes taktikker ble kombinert (se for deg å prøve å drepe en armada av Geth Hunters, Phantoms og Marauders du ikke engang kan se i all røyken fra Atlases). Turian Sentinel-fyren ble instadrept av en Phantom, jeg ble presset vekk fra resten og døde når jeg gikk fri for ammunisjon (vet bare hvor tre faens ammobokser er på London-kartet...) og prøvde å ta frem Missile Launcher, endte bare med at jeg spiste raketter fra Geth Rocket Troopers og Palm Blaster-skudd fra Phantoms mens en gjeng bøller (Brutes) prøvde å fiste meg ut av hele kartet. De to andre døde på andre siden av banen i håpløs veksling på å gjenopplive hverandre. De fikk ikke skutt en eneste rakett fordi stunlockingen til Hunters, Pyros og Atlases rett og slett... umuliggjør noe sånt. Vi hadde garantert greid det hvis vi alle brukte mics og hadde et team med skikkelig power-synergi. Kunne tenke meg å prøve Drell Adept ned tre andre biotics på Platinum. Likevel et bra game hvor jeg gjorde det ganske greit. 60k er heller ikke dumt for et wipe-game. Dere som har prøvd Platinum må gjerne dele hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Enda en møkka spill levert av de dårligste, EA, brenn. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Enda en møkka spill levert av de dårligste, EA, brenn. Hva likte du ikke med spillet? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Wild guess: Slutten? Spillet er awsome, slutten er så som så. Men har ikke testet den nye slutten. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Wild guess: Slutten? Spillet er awsome, slutten er så som så. Men har ikke testet den nye slutten. Slutten er en katastrofe, men det betyr ikke at resten av Singleplayer er bra. Jeg har allerede ramset opp alle problemene med SP flere ganger, men her er noen problemer: Kampsystemet er blitt redusert til å spamme powers fortest mulig. Crucible er ikke et troverdig valg. Rollespilling i ME3 eksisterer ikke rett og slett. Historien er for det meste fylt med plothull. Dialogsystemet på Normandy er redusert til "How's it going Shepard?" Du kan av en eller annen uforklarlig grunn ikke ha en Krogan, Salarian eller Geth ombord på Normandy. Extended Cut skapte faktisk enda mer idioti. Kameravinklingen i ME3 er som å se på en dårlig actionfilm. Teksturene har på et eller annet vis fått enda lavere oppløsning enn ME2 hadde Å si at resten av ME3 er "awesome" og slutten er "så som så" er som å si at Duke Nukem Forever er et av de bedre spillene som ble lansert i 2011. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ellers er det som kjent Leviathan-DLC på vei til ME3, samt en pakke som tilgjengeliggjør våpen fra multiplayer-DLCene i singleplayer-delen. SIstnevnte kommer i morgen 7. august. http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_3:_Leviathan Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg satt nå uansett og koste meg gjennom hele tre'eren. Men jeg sier ikke at den slår 2eren, og hvertfall ikke enreren. Men ja, jeg liker fortsatt 3eren. Kameravinkelen i 3ern var aldri noe problem for meg. Men ja, jeg er enig med fler av de tingene du skrev Som sagt har ikke spilt Extended Cut enda, så kan ikke uttale meg om den. Historien har noen plothull, men den er ikke fylt med det, ikke imo hvertfall. Men ja, det er noen altfor store hull her og der.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jøss, spiller folk fremdeles dette spillet? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Multiplayer i ME3 er faktisk ganske underholdende, så ja, folk spiller fortsatt dette spillet. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva er OPERATION: OVERWATCH? Ser det går en timer på bioware sine sider Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det står litt mer der også, ser du. Timeren er fristen for å akseptere belønningspakkene hvis man fullførte kravene i Overwatch-operasjonen for 10 dager siden. Fristen er som regel 5-6 dager. Cirka annenhver uke lanseres en operasjon, man får da opplyst krav om hva man må oppnå for å få belønningen. Man trenger selvsagt ikke bry seg om dette, man kan gjerne spille multiplayeren videre som vanlig. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 En ny Operation blir trolig annonsert i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå