Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Gjennomførte min første gold nå i stad, og det gikk faktisk overaskende bra. Etter et par forsøk på å finne en lobby som ser ut som de i hvert fall kan noe, (prøver ikke å være douche, men etter en del forsøk på silver tidligere i dag med überaggresive Krogans og Vanguards som går solo og charger ALT de ser og som regel ender opp med å dø, så var jeg keen på noe annet) kom jeg inn i en lobby med to Salarian Engineers og en Quarian Infiltrator, N7 ca 200>

 

Det var Firebase White og Geth, så jeg tok Quarian Infiltrator.

 

Satt oss opp i det lille rommet som er der, ved trappene som leder opp til det vanlige campestedet på White. Det gjorde at alle spawna enten ved landing paden eller i mellometasjen i trappa.

 

Decoy + Sabotage = Win!!1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Satan nå er jeg lei av pugs som ikke funker. Har enda ikke klart en eneste Silver. Spiller en Infiltrator, men lurer på om jeg skal starte en Vanguard, og soloe hele dritten.

Spiller på Xbox, bare å legge meg til =)

 

Gamertag: Onabeist

Lenke til kommentar

I tillegg hører jeg at Shepard kan finne på å si det samme om man velger paragon som renegade. Merket at Shepard responderer ganske nøytralt, uansett hva jeg velger. Så langt er jeg mest fornøyd med ME1. Valgene i ME2 var ikke like vanskelige som i det første spillet. Har ennå ikke vært borti at ME3 har double tapping, men det kan nok høres ut som et irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar

Man blir "railroadet" ja, og man kan gå glipp av innhold om man ikke følger med i svingene også.

 

Spoilerspørsmål:

 

Går det an å forhandle fred mellom Quarians og Geth? Eller må man utslette den ene av partene? Har utslettet alle Quarians 2 ganger nå. Også litt teit at BANG så er alle døde :p

 

Lenke til kommentar

Spoilerspørsmål:

 

Går det an å forhandle fred mellom Quarians og Geth? Eller må man utslette den ene av partene? Har utslettet alle Quarians 2 ganger nå. Også litt teit at BANG så er alle døde :p

 

 

Gjør alle sidequests før du angriper gethbasen med reapercode, så får du fred.

 

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Satan nå er jeg lei av pugs som ikke funker. Har enda ikke klart en eneste Silver. Spiller en Infiltrator, men lurer på om jeg skal starte en Vanguard, og soloe hele dritten.

Spiller på Xbox, bare å legge meg til =)

 

Gamertag: Onabeist

 

Har gjort noen forsøk på å soloe bronze med vanguard, men har feilet på lvl 10 etpar ganger. I teorien er det ikke noe problem å soloe som van, men når du får de "hack 4 konsoller" oppdragene midt i åpne områder er det nesten umulig å rydde bort nok folk så du får hacket dem på lvl 10. Feilet med 5 sekunder den ene gangen :( Forøvrig, banshee og reapers er et problem med vanguard. Hvis de vil så kan de instagibbe deg, og da er det ingen ting du skulle ha sagt.

 

Vanguard fungerer forøvrig mye dårligere på sølv enn på bronse i forhold til de andre klassene. Ting tåler mer og gjør mer skade nå enn før, så charge->nova->charge rince repeat funker ikke like bra lenger. En annen ting er at de jævla banshee'ene bruker instagibb angrepet sitt mye oftere på sølv, så som vanguard er du bare nødt til å ligge langt unna dem :nei2:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Ja det høres logisk ut at vanguards ikke er like effektive. Den grabben til phantom er helt jævli irriterende, føler den alltid kommer litt overraskende.

det er nok bare en class som er soloclassen: http://www.youtube.com/watch?v=UqNkp83eI3c&feature=relmfu

 

Kjøpte meg forresten den dyreste pakken i går, den til 99 000, og fikk Kishock Harpoon Gun. Hurra trodde jeg. Niks. Delay på skuddet, delay på kulen, og kulen faller underveis. umulig å bruke

Lenke til kommentar

Infiltrator + sniper er på ingen måte nok til å one-hitte alt på bronze eller sølv uten en grasalt tung rifle som sinker power usage.

Shotgun headshot er derimot noe helt annet, og du er i tillegg mye nærmere dine lagkamerater. Om noen dør da kan du bare aktivere cloak og revive med en gang uten å være bekymret for noe, du kan også flanke fiender og ta ut banshees eller tanker rimelig fort uten å være redd for å dø grunnet "tactical" (OP) cloak.

 

Reave spiser liv fra andre og fyller opp ditt liv eller barrier om jeg husker rett. Kan sikkert være praktisk om du kan aktivere det ofte nok.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Infilitrator + Sniper er jo one-shot kill på bronze, og one-shot kill med tactical cloak på silver.

 

Hva i det huleste gjør Reave (Adept Drell)?

Enig, Infiltrator + sniper er easymode, One shot kills og du kan bruke sticky grenades for å kjøre opp DPS på de heftigste monsterne. Nå er det vel en melee spec for infiltrator også. Jeg har testet litt, men problemet er at Heavy Melee har en kjempelang animasjon og når den er ferdig har fienden pepra ned skjoldet ditt og du må finne dekning øyeblikkelig. Gjør jeg noe feil her?

 

EDIT:

Reave spiser liv fra andre og fyller opp ditt liv eller barrier om jeg husker rett. Kan sikkert være praktisk om du kan aktivere det ofte nok.

Har prøvd den og ja den gir deg littegranne liv tilbake om du speccer riktig, men det virker ikke som om det monner noe særlig. Kan kanskje spare deg for noen medpacks, så det er jo nesten et økonomisk spørsmål. Tipper at BioWare ikke vil ha for kraftig life drain haha.

Endret av TDZGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...