Licht Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Så, kva er skilnaden på Asari Justicar Adept og berre vanleg Asari Adept? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Så, kva er skilnaden på Asari Justicar Adept og berre vanleg Asari Adept? Does each new character come with new abilities?* Yes the new characters will have their own unique abilities and loadouts. Fra FAQen. Så ja, det blir nok andre spesialegenskaper for Asari Justicar. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Noko anna hadde vore rart. Eg berre forstår ikkje heilt kva for ein nisje ei tredje Asari Biotic skal fylle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Nesten Alle oppdragene er å skyte ned en masse fiender. Det var så kjedelig etter hvert. De kunne fint hatt en del puzzle oppdrag og rariteter men akk nei. Jeg var glad da spillet sluttet. Tror spillet ville scoret 10/10 om de hadde hatt mer inspirasjon fra orntlige star trek tv serier og hatt en bedre utfyllende slutt. Masse plottholes. Om de lager Mass Effect 4 burde de hente inspirasjon fra Star trek: Bridge commander og firefly. Lage det større og bedre med mer åpenhet. en RPG/Open Universe. Så mye potensial i serien. Endret 7. april 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jepp, det er ikke så veldig spennende. Sånn sett var makoen og planeteksplorasjonen bedre i det første spillet. Kanskje ikke alltid like spennende, men da var det i hvert fall mer å gjøre på de planetene man var enn å lande, løpe rett frem og skyte det man kom over (selv om det selvfølgelig var en del av de også i Mass Effect 1). En annen ting er at da føltes ikke galaksen så fordømt tom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Neste skritt om det kommer ett spill til vil være FTL motorer (Av god grunn) noe som kan ligge prototyper lagret feks i Mars Archives eller lignende. For jeg tror virkelig at rasen som byggde Mass relayene må ha tenkt på noe sånt. Siden det tar mye ressurser å bygge en relay og FTL motorer er en bedre løsning. Endret 7. april 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har tatt en pause fra ME3 etter at jeg hørte om så mange som klaget på slutten, men siden de skal lage en DLC som utvider slutten, tror jeg det er på tide å spille litt igjen... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Er dette et sandkassespill, eller er det en fast storyline e.g. Halo? Ser ikke helt hvor RPG-delen kommer inn... Endret 7. april 2012 av LostOblivion Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Du får endret på karakterene, og dine handlinger påvirker hvordan folk rundt deg handler med deg (tror jeg). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har tatt en pause fra ME3 etter at jeg hørte om så mange som klaget på slutten, men siden de skal lage en DLC som utvider slutten, tror jeg det er på tide å spille litt igjen... DLC-en skal etter det jeg har lest gi større klarhet i slutten. Jeg ville aldri gitt opp å spille ME3 bare fordi Bioware kanskje lanserer en filmsnutt som varer bittelitt lengre på slutten. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er dette et sandkassespill, eller er det en fast storyline e.g. Halo? Ser ikke helt hvor RPG-delen kommer inn... Mass Effect startet som en Sci-Fi RPG. Mass Effect 3 har kun et levelupsystem, nesten ingen karakterutvikling eller dialog, lite gjennomtenkt gameplay (med riktige valg er du nesten udødelig ved å trykke 1 og 3 uavbrutt på tastaturet på vanskeligste vanskelighetsgrad), en veldig fastlåst historie med få oppdrag, fanfiction-nivå på skriptet og plottet har flere hull enn en sveitserost. Mass Effect 1 og 2 kan anbefales å spille gjennom, Mass Effect 3 spiller du kun gjennom om du er interessert i å fullføre historien. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har de fjernet dialogen i ME3? Er snart ferdig med ME2, og skal til å begynne på det siste spillet i serien snart. Men om det stemmer at de har fjernet dialogene vil spillet så å si ikke være verdt å prøve. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Om du starter nytt spill kan du velge å spille rollespill-utgaven eller action-utgaven, hvor spillet tar alle dialogvalg for deg. Om du plukker opp en karakter fra Mass Effect 1 og/eller 2 får du derimot den gode gamle rollespill-varianten. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har de fjernet dialogen i ME3? Er snart ferdig med ME2, og skal til å begynne på det siste spillet i serien snart. Men om det stemmer at de har fjernet dialogene vil spillet så å si ikke være verdt å prøve. Mengden karakterdialog har gått kraftig ned, Shaperd sier oftest akkurat det samme uansett om du går paragon/renegade, du kommer nok også til å få sjokk angående hvor mye autodialog det er og hvor få renegade/paragon-actions og valg du har. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det fakta at dialogen ofte er den samme uansett om du går paragon eller renegade? Har hørt flere nevnt dette, men etter å ha spilt igjennom med paragon, så ble jeg aldri å gidde å begynne på med renegadekarakteren min. Autodialog kan jeg bekrefte, tok meg selv i å sitte å vente på å komme med innspill selv men til ingen nytte. En annen ting jeg savnet er å tusle rundt på skipet og prate med folk. Det var plutselig blitt fryktelig mye dialog type Kasumi og Zaeed. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg synes ærlig talt dette var et utrolig dårlig spill. Enten kaller man en skje en skje og lager et skikkelig RPG, eller så går man all in action stil likt Halo uten masse pynt. Mass Effect er ikke et RPG. Det er enda et rævva, dummet ned og forenklet arkadespill med en kjedelig storyline. Punktum. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) @LostOblivion: Selv er jeg uenig med deg. Jeg ønsker meg også langt mer rollespillelementer lik de vi fikk i det første spillet, men føler allikevel ikke at det er dårlig. Liker serien godt jeg. Kjøpt meg to premium spectre packs, fått M-98 Widow begge gangene. Den er veldig tung? OK, hvilken klasse kan bruke Widow? Den har 9 kuler og er så tung at den hindrer all effektiv bruk av skills. Prøvde meg med min nåværende klasse, Human Engineer, men det var på grensa til fånyttes. Fint å one-shotte enkle fiender, but still. Endret 8. april 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg vet ikke hva enern og toern var mht rollespill, men å kalle det å ta et valg i samtaler av og til er ikke definisjonen av et rollespill. 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det er du som bestemmer definisjonen av rollespill da eller? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Spar meg. Seriøst. Dette er min mening, selvfølgelig. Du kan gå rundt og holde en banan i hånda og late som det er dama di, men folk flest vil kalle det tilbakestående. Men selvfølgelig, du er berettiget til å tro hva du vil. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at Mass Effect 3 er et grunnleggende dårlig spill for hva det er, men å putte det i RPG-sjangeren er vel å ta i. Jeg prøvde det ut fordi folk kalte det et RPG, og ble mildt sagt svært skuffet. Jeg skal for all del ikke ta fra noen gleden av å spille det, og jeg er sikker på at det er mer spennende for folk som har fulgt med hele veien, enn det jeg har. Endret 8. april 2012 av LostOblivion 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå