Licht Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Køyrer stort sett pugs. På bronse går det bra nesten uansett, på Silver er det største problemet AFK-leechers. Om nokon speler på PC så er Originen min Zealuu. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det ingen her som faktisk spiller med venner? Med fire venner er Silver nødvendig. Bronze blir kjedelig og Gold er innen rekkevidde. Det kommer an på hvor gode vennene dine er det: Sist jeg spilte endte det opp med at jeg var Shotgun-infiltrator som gikk usynlig for å revive, ta hackermål og generelt bære hele gruppa gjennom på Bronze. Særdeles lite gøy egentlig. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Køyrer stort sett pugs. På bronse går det bra nesten uansett, på Silver er det største problemet AFK-leechers. Om nokon speler på PC så er Originen min Zealuu. Jeg skulle gjerne ha invitert deg, men å invite funker jo fortsatt ikke... Har prøvd i mange uker nå med en kompis men enten får jeg at jeg ikke kan joine eller at gamet er fullt. Mange som har det problemet og det er enda ikke fikset. Var samme problem i beta`en men da kom vi jo faktisk inn etter noen ganger med trykking. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har aldri spilt med venner faktisk. Spilt én sølvrunde, resten bronse. Merker at folk har fått mer utstyr, ting går veldig glatt om dagen - så lenge man ikke går helt ego. Får fnatt av folk som kjører sitt eget løp - i hvert fall når de driter seg ut. En annen ting som virkelig går meg på nervene er folk som skyter fiender jeg er på vei til å slå ihjel eller fiender jeg har hatt alene. Tok i går en geth prime ned til siste bit av armor - og da kom det en fyr og tok resten. Legg gjerne til HellBrendy på Xbox Live, skriv gjerne hvem du er her. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Beit i det sure eplet og kjøpte ME3 gjennom Origin. Håper jeg blir positivt overrasket. PS! Måtte le når jeg så dette selv http://www.youtube.com/watch?v=Ye0Rl16elKo 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Fy søren som du har satt deg inn i multiplayer-delen da! Hadde flaks (tror jeg) i demoen og fikk unlocket asari adept på første pakka jeg kjøpte - har ikke hatt like flaks i retail. Til nå har jeg kun spilt MP for å booste EMS i SP, og jeg har et inntrykk av at det kan være vanskelig å komme skikkelig i gang (så sent)? Ender ofte med å sitte å vente på en host som skal stryke skjortene sine, se nyhetene på TV, lage mat og betale regninger før han disconnecter etter wave 1. Ellers ender det ofte med at jeg blir votekicket før runden i det hele tatt starter. Virker som om folk er helt opphengt i N7-verdien man har, og dømmes deretter. Kan hende jeg har hatt uflaks, men ut i fra det jeg har sett så bærer det preg av at ME først og fremst er et singleplayer-spill [tankestrek]. Har "fått lov" til å spille ferdig et (eneste) helt silver-kart - men det virker som om jeg må belage meg på en lang grind-session for å få lov til å spille silver regelmessig - teit, men sånn er det vel for alle(?). Så lenge charen du spiller med på MP er på høyt lvl er det ikke noen grunn for at du skal bli kicka på sølv. Hvis du derimot spiller med en lvl 1 char på sølv skjønner jeg godt at du blir kicka, spess med lav N7 rating. Sølv er relativ vanskelig, så jeg skjønner godt at folk ikke gidder å starte med et stort handicap når de kan unngå det. Spill bronze til karakteren din blir litt sterkere, og gå så over på sølv. Det er som regel mer effektivt å spille bronze i starten for å lvle litt og lære seg hvordan ting fungerer. Man kommer seg stort sett gjennom all 11 nivåer, og det gir mye mer enn å wipe på lvl 5 på sølv. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://blog.bioware.com/2012/04/05/mass-effect-3-extended-cut/ yayyyyyyy -_- vi får cinematics..... Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Spill bronze til karakteren din blir litt sterkere, og gå så over på sølv. Det er som regel mer effektivt å spille bronze i starten for å lvle litt og lære seg hvordan ting fungerer. Man kommer seg stort sett gjennom all 11 nivåer, og det gir mye mer enn å wipe på lvl 5 på sølv. Jeg har kun én character på lvl 18, siden jeg prøver febrilsk å unlocke den klassen jeg helst vil spille. Fikk faktisk lov til å spille en silver i går kveld. Følte i grunn ikke at vi/jeg slet noe nevneverdig - men det kan jo godt hende jeg ble mad carried gjennom hele seansen. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://blog.bioware....3-extended-cut/ yayyyyyyy -_- vi får cinematics..... "Comments are closed." Surprise...! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Arrrr. Frustrert over Premium Spectre Pack-ene. Jeg vil jo bare ha Salarian Infiltrator. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://blog.bioware....3-extended-cut/ yayyyyyyy -_- vi får cinematics..... "Comments are closed." Surprise...! haha ja, kjempe overraskende. NB NB!: Spoiler om slutten skal bli spennende å se hvordan de forklarer scenen av shepard som ligger i de ruinene Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Spill bronze til karakteren din blir litt sterkere, og gå så over på sølv. Det er som regel mer effektivt å spille bronze i starten for å lvle litt og lære seg hvordan ting fungerer. Man kommer seg stort sett gjennom all 11 nivåer, og det gir mye mer enn å wipe på lvl 5 på sølv. Jeg har kun én character på lvl 18, siden jeg prøver febrilsk å unlocke den klassen jeg helst vil spille. Fikk faktisk lov til å spille en silver i går kveld. Følte i grunn ikke at vi/jeg slet noe nevneverdig - men det kan jo godt hende jeg ble mad carried gjennom hele seansen. Lvl 18 er absolutt bra nok for sølv, 20 er jo maks... Har ikke selv opplevd å bli kastet ut av sølvkamper som lvl 17 infiltrator, selv om N7 lvl ligger rundt 50-60 en plass. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forstår ærlig talt ikke all sutringa rundt slutten. Joda, de tok et par snarveier og var litt slurvete med forklaringer, men slutten i seg selv synes jeg var passende deterministisk og på mange måter passende. De har noe å lære når det gjelder spillernes valg dog. De bør spille The Witcher 2. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forstår ærlig talt ikke all sutringa rundt slutten. Joda, de tok et par snarveier og var litt slurvete med forklaringer, men slutten i seg selv synes jeg var passende deterministisk og på mange måter passende. De har noe å lære når det gjelder spillernes valg dog. De bør spille The Witcher 2. Ta en titt på videoen på youtube. Han setter fingeren på nøyaktig hvorfor vi hater slutten. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Gratis utvidelse for Mass Effect 3 multiplayer 10. april: The Resurgence Pack. http://blog.bioware.com/2012/04/06/mass-effect-3-resurgence-pack/ De kunne sikkert tatt penger for det a la Call of Duty, men det lar de være å gjøre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) De tør vel ikke annet etter den siste måneden. Setter forøvrig pris på mer til MP, selv om jeg snart antar at jeg er ferdig. Endret 6. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Virker nesten som de tar MP-biten mer seriøst. SP kan man jo ikke rydde opp i, da har man visst ikke artistic integrity. Men for all del, MP-pakken ser fin ut. Og så må alt annet enn de to kartene låses opp på vanlig måte, så levetiden til MP blir lenger. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Krogan Vanguard ser helt latterlig brutalt ut. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Tørr nesten å gjette på at DLC`et til MP`en var ment til å koste penger, inntil denne oh store klagestormen kom. Ville kanskje ha betalt for det selv, men gratis er bedre, såklart. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Krogan Vanguard ser helt latterlig brutalt ut. Tips fra ME2 loading screen: Kill Krogans before they charge. You don't want that. Uh-oh! Recipe for disaster heheeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå