Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg "sliter" med i Mass Effect-serien er at jeg i min renegade-gjennomspilling tenker at "åh, nå skal jeg være slem" - men å være renegade handler ikke om å være slem, det handler om å være streng og kompromissløs.

Lenke til kommentar

Det jeg "sliter" med i Mass Effect-serien er at jeg i min renegade-gjennomspilling tenker at "åh, nå skal jeg være slem" - men å være renegade handler ikke om å være slem, det handler om å være streng og kompromissløs.

Eller realistisk og fornuftig.

Lenke til kommentar

Jeg vil si det stort sett er slik. Ja, ofte er Renegade-linjene til Shepard spydig formulert, men de er fortsatt mindre naive enn Paragon-alternativene.

Paragon: "Can't we all just get along?"

Renegade: "Get your shit together. This is a military operation."

Sums it up.

Lenke til kommentar

Synes renegade er for mye "douchebag". I stedet for at Shepard er hard og kompromissløs så er han i mange tilfeller bare en stor kødd. Faktisk i så stor grad at man undres hvorfor noen i det hele tatt ønsker og omgås tullingen

Endret av C4STOR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil si det stort sett er slik. Ja, ofte er Renegade-linjene til Shepard spydig formulert, men de er fortsatt mindre naive enn Paragon-alternativene.

Paragon: "Can't we all just get along?"

Renegade: "Get your shit together. This is a military operation."

Sums it up.

Mekanisk sett er jo ikkje Paragon særleg naivt. Du får veldig mykje meir TMS med å gjere ting konsekvent Paragon enn Renegade.

Lenke til kommentar

Ah ok. Da burde jeg vel faktisk rekke det, har en klar og en soldier level 18.

Klarer fortsatt ikke forstå hvordan det er mulig å tjene mer enn ~15 000 credits i løpet av én bronserunde. Fikk nylig litt over 70 000 poeng på en runde - og 15 600 credits.

ApacCAmCIAEzClI.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...