Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bonus XP er litt tøvete. Er credits det er manko på, liksom. Oppdaga i går at eg har pro skills med sniper rifle, men at infiltrator er litt tamt. Hadde ikkje akkurat trudd eg skulle toppe scoreboardet då eg fekk eit innfall og prøvde Asari vanguard med sniper, men there you go.

 

Regelen for squad members i ME3 er enkel. To nye, Wrex opptatt, ellers er alle frå ME1 med. Dei som var nye i ME2 har cameos i ymse missions (minus Morinth om du drap Samara), men du kan ikkje få dei ombord på Normandy, uansett Romance.

 

Not too spoilerific, I hope.

Lenke til kommentar

Ja, men samtidig så er det credits jeg spiller for. To runder med Quarian engineer og hun er level 11 alt. Tjener ~15 000 per runde, så trenger bare to for å kjøpe premium veteran-pakkene hvor jeg føler jeg faktisk får en del ålreite ting.

Noen her som spiller på annet enn bronse? Jeg har bestemt meg for å ikke spille på annet frem til jeg vet at jeg klarer å gå 11 runder uten å dø. Ikke helt der enda.

 

Unlocka også Salarian Eningeer nå. Nesten litt irriterende, for han har nesten mer interessante skills. Jeg bruker nesten ikke sentryen til Quarian, incinerate er mer enn bra nok aleine. Plukker fra hverandre en Atlas på en to tre.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg spiller vanlig Soldier.. Aner ikke hvorfor, da jeg har bare concussion og grenade. Mangler alt det fete alwsome greiene de andre har, men fortsatt klarer jeg fint å få 15k+ nesten hver runde. Har vel maks på over 30k.

 

Irriterer meg at jeg ikke kan spille alle banene, jeg kommer ALDRI inn på firestorm reactor... Har klart alle andre, men ikke den. Velger jeg spesifikt den, da kommer jeg inn på Random group med Random baner. ><

Lenke til kommentar

Jeg spiller vanlig Soldier.. Aner ikke hvorfor, da jeg har bare concussion og grenade. Mangler alt det fete alwsome greiene de andre har, men fortsatt klarer jeg fint å få 15k+ nesten hver runde. Har vel maks på over 30k.

 

Irriterer meg at jeg ikke kan spille alle banene, jeg kommer ALDRI inn på firestorm reactor... Har klart alle andre, men ikke den. Velger jeg spesifikt den, da kommer jeg inn på Random group med Random baner. ><

15K er for unger. 40K per runde er der det ligger.

Lenke til kommentar

Hva slags klasse spiller du? Jeg har lagt merke til at Krogan Soldier er mye bedre enn han jeg har. Og derimot de andre klassene er bedre på Armour og Shield enn det en Battlefield 3 Soldier er :p Så for meg selv er ~30k greit nok for meg :) Funderer på om jeg skal kjøre en annen klasse, men nå trenger jeg bare å "opprettholde" 100%-greiene mine jeg. Spiller ikke så mye multiplayer ellers, da jeg ikke har så mange ME-buddies (WHINE WHINE To much talking!)

Lenke til kommentar

Hva slags klasse spiller du? Jeg har lagt merke til at Krogan Soldier er mye bedre enn han jeg har. Og derimot de andre klassene er bedre på Armour og Shield enn det en Battlefield 3 Soldier er :p Så for meg selv er ~30k greit nok for meg :) Funderer på om jeg skal kjøre en annen klasse, men nå trenger jeg bare å "opprettholde" 100%-greiene mine jeg. Spiller ikke så mye multiplayer ellers, da jeg ikke har så mange ME-buddies (WHINE WHINE To much talking!)

Human Vanguard

100% carry.

Lenke til kommentar

Jeg spiller vanlig Soldier.. Aner ikke hvorfor, da jeg har bare concussion og grenade. Mangler alt det fete alwsome greiene de andre har, men fortsatt klarer jeg fint å få 15k+ nesten hver runde. Har vel maks på over 30k.

 

Irriterer meg at jeg ikke kan spille alle banene, jeg kommer ALDRI inn på firestorm reactor... Har klart alle andre, men ikke den. Velger jeg spesifikt den, da kommer jeg inn på Random group med Random baner. ><

15K er for unger. 40K per runde er der det ligger.

 

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

 

Hva slags klasse spiller du? Jeg har lagt merke til at Krogan Soldier er mye bedre enn han jeg har. Og derimot de andre klassene er bedre på Armour og Shield enn det en Battlefield 3 Soldier er :p Så for meg selv er ~30k greit nok for meg :) Funderer på om jeg skal kjøre en annen klasse, men nå trenger jeg bare å "opprettholde" 100%-greiene mine jeg. Spiller ikke så mye multiplayer ellers, da jeg ikke har så mange ME-buddies (WHINE WHINE To much talking!)

 

Jeg hater å spille med Krogan soldiers, de er alltid kjappe til å ta de fleste kills. Samtidig er det litt deiilig, for da vet jeg at laget har en ganske god sjanse.

Lenke til kommentar

Biotic Explosions eller cheesing med Human Vanguard er gode alternativ. Om du skal ha 40k på Bronze så får jo ikkje resten av laget så mykje, men det er forsåvidt likegyldig kven som har flest poeng. Alle får like mykje til slutt uansett. Er meir opptatt av at folk a) overlev heile greia så vi får Survived-bonusen, og b) er kjappe med Objectives.

Lenke til kommentar

Biotic Explosions eller cheesing med Human Vanguard er gode alternativ. Om du skal ha 40k på Bronze så får jo ikkje resten av laget så mykje, men det er forsåvidt likegyldig kven som har flest poeng. Alle får like mykje til slutt uansett. Er meir opptatt av at folk a) overlev heile greia så vi får Survived-bonusen, og b) er kjappe med Objectives.

Level 20 Vanguard er jo totalt OP på bronze, så det er ikke særlig rart. Det eneste man sliter med som Vanguard på Bronze er jo Banshee, Atlas og Prime, men det er bare for laget å ta med seg nok eksplosiver så man kan bruke missile launcher på disse.

 

Infiltrator + Shotgun er også en morsom kombo. Tactical cloak er jo altfor bra når du har litt fantasi:

  • Flanke en gruppe og så berserk med Shotgun
  • Cloak og Revive
  • Cloak til hackestasjon
  • Cloake for å ta ned en Banshee med Cobra missile
  • Cloake, skyte, cloake, skyte i en uendelig, dritlang solo.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spillet i går kveld. Trist at man ikke kan se fram til en oppfølger. Er misunnelig på de som ennå har til gode å spille gjennom ME-serien. De har så mye å se fram til. Det har vært et utrolig eventyr, og jeg kjenner jeg kommer til å savne mange av de karakterene jeg traff i løpet av de tre spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...