Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Når jeg ser hva jeg skriver så ser jeg det er litt håpløst å klage på at alle er like og så klage på at de er som forskjellige er ubrukelige :p Det jeg egentlig mener er rett og slett at jeg føler dette spillet har det mest stusselige utvalget. Jeg endte som regel opp med Garrus og Liara, siden de har en historie med hverandre og jeg har en historie med dem.

 

Noe som egentlig ødelegger hvordan jeg spiller Mass Effect-spillene, jeg velger bort medlemmer jeg ikke føler har noe forhold til stedet jeg skal. Ganske kjedelig, for jeg går sikkert glipp av mye rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser hva jeg skriver så ser jeg det er litt håpløst å klage på at alle er like og så klage på at de er som forskjellige er ubrukelige :p Det jeg egentlig mener er rett og slett at jeg føler dette spillet har det mest stusselige utvalget. Jeg endte som regel opp med Garrus og Liara, siden de har en historie med hverandre og jeg har en historie med dem.

 

Noe som egentlig ødelegger hvordan jeg spiller Mass Effect-spillene, jeg velger bort medlemmer jeg ikke føler har noe forhold til stedet jeg skal. Ganske kjedelig, for jeg går sikkert glipp av mye rart.

Javik, Kaidan og Vega sa fint lite på oppdrag vil jeg påstå.

Lenke til kommentar

Var enklare i ME1, der var det jo ein squad member per skill også ein for kvar blanding. Iallefall fram til anten Ashley eller Kaidan daua. No har dei liksom ... Rota det til. Garrus er framleis Combat/Tech, Liara og Tali framleis henholdsvis rein Biotic og Tech, med Ashley som rein Combat og Kaidan Biotic/Tech. No har eg ikkje From Ashes, så eg veit ikkje korleis Javik er, men ut av boksne har du iallefall ikkje den Biotic/Combat-rolla som Wrex hadde i ME1, og Grunt/Samara/Jacob hadde i ME2. Så snart du får Tali framstår òg EDI som litt overflødig, men det kan jo vere nettopp derfor EDI er med - Tali kjem ombord ganske seint i ME3, og du treng meir tech powers enn det Garrus har før den tid.

Lenke til kommentar

Nå er vi vel over i spoiler-territorie?

 

Husker godt Wrex og Garrus i ME 1. En uslåelig kombinasjon. Var nesten kjedelig når jeg fant det ut, for da brukte jeg ingen andre.

 

Hvordan funker galactic readiness med andre karakterer? Er den universell?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg viste ikke at jeg kunne få Tali. Trudde at det var det samme som

grunt, miranda, jack og samara. De får jeg bare i siste push eller noe.

Men er det sant at dersom du har hatt ett forhold med en i 2eren, så kan du få den personen som companion i 3ern? Da en av de som ikke er orginalt companions i 3ern.

Lenke til kommentar

Kan sikkert plassere det i spoilertags, men kven som er nye og gamle squad members har jo vore kjent sidan i fjor ein gong.

 

Personlig sørget jeg for å vite så lite som mulig om spillet, men jeg er rimelig sær når det gjelder informasjon om spill jeg virkelig gleder meg til.

 

@Argoniel: Neppe. Jeg har ikke prøvd, men jeg kan ikke tenke meg at du får noen av dem som medlemmer siden de har sine egne historier (hvor noen dessverre blir alt for korte) og sine egne oppgaver. Det eneste jeg vet om romanser er det jeg fant ut selv (hvem som er homofil, bi og hetero), og at Tali kun er mulig å bli sammen med om du ble det i Mass Effect 2.

 

Also, Prey 2 er visstnok kansellert.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Han duden i lasterommet prøver å danse med meg :huh: Jeg sa bare at de Asari-danserne var fint for meg å se på! '

 

Jeg hørte hvertfall at dersom du f.eks har deg med

Miranda

så kan du bruke den personen i missions :hmm: Men igjen, han er litt amøbe han som sa det :rofl:

 

Forresten, lovte ikke Bioware at man kan se hvordan en Quarian ser ut under maska? Dersom vi kan se det, ikke spoil! :D

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Han duden i lasterommet prøver å danse med meg :huh: Jeg sa bare at de Asari-danserne var fint for meg å se på! '

 

Jeg hørte hvertfall at dersom du f.eks har deg med

Miranda

så kan du bruke den personen i missions :hmm: Men igjen, han er litt amøbe han som sa det :rofl:

 

Forresten, lovte ikke Bioware at man kan se hvordan en Quarian ser ut under maska? Dersom vi kan se det, ikke spoil! :D

Både Kaidan og Cortez gikk på min Shepard, selv om han var i et forhold med Liara...

Lenke til kommentar

 

Hipp hipp, enda en jævla modell som har fått trynet på trykk i Mass Effect-universet. Aldri har jeg sett et så kjedelig galleri før.

 

Både Kaidan og Cortez gikk på min Shepard, selv om han var i et forhold med Liara...

 

Kaidan spiller på begge lag, så han er forholdsvis lett å kose seg med.

 

Yay, unlocka quarian engineer. Og promota female human vanguard.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Både Kaidan og Cortez gikk på min Shepard, selv om han var i et forhold med Liara...

 

Kaidan spiller på begge lag, så han er forholdsvis lett å kose seg med.

Jeg trodde han var såpass fornuftig at han visste å ikke rote med en som allerede var i et forhold, men Bioware klarte jo selvfølgelig å ødelegge det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...