Azidops Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hva er deres største nemisis? Min er Banshees. Hater når disse kommer sammen med andre reapers, tar all oppmerksomheten bort fra de andre og plutselig står de bak ryggen din. Brutes derimot er såre enkle. Et par biotics, konsentrert ild fra alle tre og vips er den borte Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kan noen fortelle meg hvorfor hele galaxen min er 100% kampklare, for så å dabbe av neste dag? "Nå har det gått en dag, nå kommer vel ikke reaperene!" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kan jo ikkje ha noko av at folk berre speler multiplayer til dei har 100%, og så ikkje rører det igjen, veit du. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hva er deres største nemisis? Min er Banshees. Hater når disse kommer sammen med andre reapers, tar all oppmerksomheten bort fra de andre og plutselig står de bak ryggen din. Brutes derimot er såre enkle. Et par biotics, konsentrert ild fra alle tre og vips er den borte Jeg utstår verken Banshees eller Brutes, men førstnevnte er utvilsomt verst. Man må jo springe rundt som en tulling mens man desperat forsøker å likvidere dem. Finnes det en effektiv måte å drepe de på? Jeg føler at kombinasjonen våpen og diverse powers ikke har den slagkraften jeg hadde håpet på. Kanskje jeg bruker feil våpen eller spiller som feil klasse (hvis det da er umulig). Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har sett Brutes og Atlas (i multiplayer) bli drept på første sekund, selv med skjold og alt oppe. Trur de daua med en spesiell miks av powers. Mulig der er det på Banshees også? De tåler jo noe innehelvete >< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Opplev ikkje Banshees som problematisk så lenge eg veit kor dei er. Er jo ganske mykje lyd når dei kjem, så at dei er der er ganske enkelt å holde styr på. Spam overload og energy drain på barrieren (eller concussive shot og warp om du er desperat), warp og incinerate på armoren. Innimellom sper du på med SMG-aktige våpen eller Shotgun på barrier, Sniper/Pistol på armor. Eller berre Assault Rifle på båe to. Headshots er effektive. Om ting dør i instantly i MP er det stort sett fordi nokon har brukt Missile Launcher (consumable heavy weapon). Sjekk killfeeden nede på skjermen. Så vidt eg veit er det ikkje mekanisk mogleg (i MP) å oneshotte uber-units som Atlas, Geth Prime, eller Banshees, uansett kombinasjon av oppgraderte powers eller biotic explosions/tech bursts. Ravagers og Brutes kan du ta ned sånn omtrent instantly med fire anti-armor powers. Men Missile Launcher oneshotter alt så lenge du treff, og har eit ganske solid nedslagsfelt. Veldig hendig på dei siste 2-3 wavene, då du gjerne får tette samlinger med tøffe fiender, og kan drepe fleire med eitt skot. Endret 22. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Glemte Geth Primes, de er også en torn i øyet pga. av alle turretene og defensive drones de spammer rundt seg. Når det gjelder banshees så har jeg merket at shockwaves rammer dem ekstra hardt, men husker ikke om det er når barriers er nede Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hurra! Fekk nettopp Asari Adept i ein Premium Veteran pack. Berre Quarian Engineer igjen på ønskjelista. Vel, i tillegg til fleire customization options på dei eg allereie har... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Når det gjelder banshees så har jeg merket at shockwaves rammer dem ekstra hardt, men husker ikke om det er når barriers er nede Er det noen av karakterene i SP som har Shockwave? Kan teste det ut når jeg møter en. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Vanguard har det. (og Adept?) Endret 23. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Kanskje jeg overså dem eller er veldig dårlig på navn, men jeg møtte verken Vanguard eller Adept i min gjennomgang av SP Endret 23. mars 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Kanskje jeg overså dem eller er veldig dårlig på navn, men jeg møtte verken Vanguard eller Adept i min gjennomgang av SP Var du på jakt etter fiender med Shockwave? Det kan jeg ikke huske å ha sett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg var ute etter karakterer som du rekrutterer til skipet ditt som har Shockwave. Sånn at jeg kan ta med med en av dem og prøve å ta en Banshee på Insanity. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Aaah. Nei, det veit jeg ikke. Ingen av de jeg brukte, i hvert fall. Endret 23. mars 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ingen party members som har Shockwave i ME3. Jack hadde i ME2. Det er uansett ikkje noko spesielt effektivt med Shockwave mot Banshees (eller andre spesialfiender), med mindre du bruker det til å detonere ein annan biotic-effekt (t.d. Warp). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det må da være noe som funker bra på de helsikes hespetrærne?! Jeg gruer meg så sinnsykt til å møte fire av dem i et visst ganske trangt område. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Gå bakover og FF ned ein om gongen med riktige skills/våpen? Prinsippet er det same som med andre fiender som har ekstra healthbars. Berre unngå å ende opp i melee range utan skjold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ja, tid. Jeg trur Banshees er ment som et stressmoment i kampens hete. For alene er de kjempelette. Mitt beste tips er å være mobil, og å drepe alt annet før du tar hånd om Banshees. Jeg rundet spillet på Insanity første gangen jeg prøvde det, og denne taktikken fungerte bra nok. Banshees er uten tvil de værste fiendene i spillet. Kanskje de eneste som er utfordrende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg føler de aller fleste lagsmedlemmene var soldater med ymse variasjoner. De andre var mer eller mindre "ubrukelige" siden de henvender seg til én type fiende, og i ME 3 er hvilke fiender du møter langt mer oppstykket enn i de tidligere spillene slik jeg oppfattet det. Ganske kjedelig. Endret 23. mars 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Kaidan - Sentinel Tali - Engineer`ish Liara - Adept (og sexxy) Garrus - Infiltrator ? Vega - Soldat Ashley - Soldat Javik - Biotic/Soldat. EDI - Også Engineer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå