weebl Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 er ikke så store variasjoner i hva som skjer, du sloss mot NPC'er så det er ikke mye nytt som kan skje på de 5 banene eller hva det er. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 ME-serien har da vært covershooter hele veien, skulle trodd man var klar over det nå 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 yeah, det er ikke half-life, det har vært standard siden ME1 at man går i dekning for å så fyre av våpen/biotics Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg spilte i hvert fall ikke eneren sånn. Toeren var slik, og det spillet rørte jeg knapt. Møl. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg fullførte spillet på formiddagen i går, og synes det var vanskelig å rive seg ifra det. Kosete meg gjennom så å si hele spillet, men som så mange andre synes jeg slutten var svært utilfredsstillende. Håper virkelig det kommer noe som tilføyer litt mer slutt, med litt ekstra oppsummering. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg spilte i hvert fall ikke eneren sånn. Toeren var slik, og det spillet rørte jeg knapt. Møl. Helt riktig. I Mass Effect 1 måtte du faktisk bruke hjernekapasiteten i kamper, noe som er standard for et RPG. Dette er ikke tilfelle i verken ME2 eller 3. Her er det bare "Duck, Cover and Shoot", typisk for et FPS med "mass market appeal" Mass Effect serien mistet desverre mye av den orginale sjarmen sin i 2010. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Har spilt dette i rundt 2 timer, og det er gørr kjedelig. Historien er fet, og det er kule cutscenes. Men det er så forbanna lame action. Du bare sitter bak en vegg, lener deg frem og skyter. Cover-shooters er så sabla kjedelig. Og det er til en hver tid bare èn vei å gå, nemlig rett frem. Blir det bedre? Eller er dette hele opplevelsen? Bytt til Vanguard, så slipper du å liugge i cover. Til gjengjeld blir spillet charge-nova-charge-nova-charge-nova-charge-nova-charge-nova-charge-nova Det største problemet med spillet er at du har så vanvittig få valg Jeg har begynt en gjennomspilling, men jeg kjenner jeg må virkelig presse meg gjennom spillet. Mitt førsteinntrykk er at ME3 har gått fra å være om en karakter du spiller til Biowares tolkning av Shepard, sammen med at jeg river meg i håret av dårlig historie, skript og enkelte ganger selv voice acting. Har også støtt på flere "collision detection"-bugs der jeg har blitt låst bak en eller flere kasser eller løpt rett gjennom andre, det hadde jeg faktisk ikke trodd jeg skulle oppleve. Jeg er også 150% OP som Vanguard når jeg har minimal rechargetid (tror det er 2 sekunder eller noe slikt?) på Charge + 100% barrier restored hver gang jeg fullfører en charge. Er spillet virkelig ment å være så enkelt på Normal? Endret 15. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Dei har faktisk auka talet på fiender med ekstra healthbars, og ellers gitt dei både meir helse og skade på normal ... Men det framstår som om dei ikkje har tenkt over balanseimplikasjonene av vekt/cooldown-systemet i det heile. Særleg Vanguard, men òg Adept (og moglegvis andre) klassar vert heilt vanvittig OP om du både speccer riktig og er konservativ med kor mykje våpen du tar med deg. Sånn som Charge -&--#62; Nova -&--#62; Charge (få nytt skjold) -&--#62; Nova med 1-2 sekunds cooldown. Eller random biotic - warp - biotic - warp (eller shockwave). ASPLODE! Det er jo ikkje som om du nokonsinne har problem med å få tak i ammo, så eitt eller to våpen er nesten alltid nok, og om eitt av dei er Assault Rifle har du eit våpen som er godt uansett situasjon. Litt prat med Tali så har du Energy Drain som bonus skill òg, og plutseleg er det ingenting Sheparden din ikkje kan. Har starta ein Sheploo-playthrough, som Soldier. Er meir spanande enn før, men har litt same problem. Cryo ammo er ganske ekstremt når heile squaden får det, og oppgradert Adrenaline Rush + Shotgun lar deg herje med store fiendegruppar utan problem. Og det er berre to skills. Endret 15. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Helt riktig. I Mass Effect 1 måtte du faktisk bruke hjernekapasiteten i kamper, noe som er standard for et RPG. Dette er ikke tilfelle i verken ME2 eller 3. Her er det bare "Duck, Cover and Shoot", typisk for et FPS med "mass market appeal" Mass Effect serien mistet desverre mye av den orginale sjarmen sin i 2010. tuller du? Immunity to win = bruke hjernekapasitet? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har spilt dette i rundt 2 timer, og det er gørr kjedelig. Historien er fet, og det er kule cutscenes. Men det er så forbanna lame action. Du bare sitter bak en vegg, lener deg frem og skyter. Cover-shooters er så sabla kjedelig. Og det er til en hver tid bare èn vei å gå, nemlig rett frem. Blir det bedre? Eller er dette hele opplevelsen? kommer no litt ann på hva/hvordan du spiller da.. Jeg spillte Vanguard i 2'ern og startet først som soldier men det vart for kjedelig for meg så startet på nytt i 3'ern som vanguard. Det flotte med vanguard (min mening) er risk / reward systemet. Charge inn til mobs og detonere ditt sjold for fet aoe skade. Der etter plasse ned resten med hagle og håpe at de dør før du dør Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det flotte med vanguard (min mening) er risk / reward systemet. Charge inn til mobs og detonere ditt sjold for fet aoe skade. Der etter plasse ned resten med hagle og håpe at de dør før du dør Dropp ned til din letteste shotgun eller Assault Rifle, og få ned recharge-tida, så er "plutselig" magisk uovervinnelig siden du kan kjøre charge-nova nærmest konstant. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det flotte med vanguard (min mening) er risk / reward systemet. Charge inn til mobs og detonere ditt sjold for fet aoe skade. Der etter plasse ned resten med hagle og håpe at de dør før du dør Dropp ned til din letteste shotgun eller Assault Rifle, og få ned recharge-tida, så er "plutselig" magisk uovervinnelig siden du kan kjøre charge-nova nærmest konstant. tja... er det om å gjøre å være uovervinnelig da? Har ikke noe imot å dø av og til jeg. gjør det litt mer spennende og morsomt. Jeg bruker som oftest å slutte å spille spill når det blir for lett. Derfor jeg plaserte DLC rifla på hylla før jeg i det hele tatt prøvde den. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Det kan virke som om det er noe på gang her ja...... skal bli spennende å se hva som skjer. http://www.reddit.co...nitely_hinting/ edit: Slenger inn litt mer http://www.reddit.com/r/explainlikeimfive/comments/qv2cs/eli5_the_controversy_over_the_ending_of_mass/c40sq1z Endret 15. mars 2012 av weebl Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 så en mass effect 3 trailer når jeg skulle se en starcraft kamp no. Reagerte på at grafikken var så utrolig fin iforhold til hva jeg får. Forstår at det er cut scenes, men fremderles er det mye bedre kvalitet enn i spillet her. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg spilte i hvert fall ikke eneren sånn. Toeren var slik, og det spillet rørte jeg knapt. Møl. Helt riktig. I Mass Effect 1 måtte du faktisk bruke hjernekapasiteten i kamper, noe som er standard for et RPG. Dette er ikke tilfelle i verken ME2 eller 3. Her er det bare "Duck, Cover and Shoot", typisk for et FPS med "mass market appeal" Mass Effect serien mistet desverre mye av den orginale sjarmen sin i 2010. nå jeg ikke hvilken vannskelighetsgrad du spiller på men på de høyere på 3'ern må du hele tida flytte deg rundt for ikke å bli stengt inne, og det er hele tida cover-busters som granater og husks. Så er en del taktics som må til ved å prøve å komme deg rundt på sidene for å bryte coveret til fienden og slikt. Virker som om du spiller soldier og i tilegg på lav vannskelighet slik att det bare er å skyte dem ned før de får flanka deg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Dette er latterlig, gikk opp til Hardcore: Forskjellen, fiender dør ikke av et charge lenger, de tar også en Nova. Føler meg fortsatt som en dampveivals. EDIT: Taktikken er Charge, jeg trenger ikke tenke på noe annet enn å trykke 1 og bevege musa. Endret 16. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Herregud, devs kommer med så mye svada 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det kan virke som om det er noe på gang her ja...... skal bli spennende å se hva som skjer. http://www.reddit.co...nitely_hinting/ edit: Slenger inn litt mer http://www.reddit.co...of_mass/c40sq1z Det jeg frykter er at historien kanskje ikke er helt over ennå, men vi får resten i en DLC. Gamle BioWare ville selvsagt aldri ha gjort noe sånt, men EA-BioWare, derimot... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 BioWare is notorious for attention to detail. Jeg stoppet der. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 BioWare is notorious for attention to detail. Jeg stoppet der. Hehe, etter Deception blir dette et litt vel dumt utsagn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå