Kakebakelate Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 @ Quakecry: Gikk ikke da heller, så startet bare på en ny karakter. Får heller forsette med en av de gamle karakterene hvis jeg skal klare ut spillet på et senere tidspunkt. Men takk for forsøket. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Da har jeg klokket inn 40 timer i ME3, og gjort min første gjennomspilling. Hvordan fikk du til å klokke så mange timer? Jeg har gjort absolutt _ALT_ tror jeg iallefall og klokket rundt 22 timer. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen. har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere? se på armoren til min shepard som et eksempel. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Da har jeg klokket inn 40 timer i ME3, og gjort min første gjennomspilling. Hvordan fikk du til å klokke så mange timer? Jeg har gjort absolutt _ALT_ tror jeg iallefall og klokket rundt 22 timer. Jeg er en skikkelig "completionist", så jeg var tilbake på Citadel omtrent mellom hvert eneste oppdrag for å forsikre meg at jeg hadde fått med meg alt. Jeg snakket med absolutt alle på skipet mellom hvert eneste oppdrag for ikke å gå glipp av noe. Jeg koser meg med spillet, sjekker alle kriker og kroker for hemmeligheter og stash. Er ingen konkurranse om å bli fortest mulig ferdig. 3 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen. har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere? se på armoren til min shepard som et eksempel. Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det. C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen. har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere? se på armoren til min shepard som et eksempel. Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det. C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures? Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er ingen konkurranse om å bli fortest mulig ferdig. Nei nei, var ikke sånn jeg tenkte. Tenkte kanskje at jeg hadde gått glipp av noe stort, men tviler litt når jeg sjekket achievements etc. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må ME2 være installert for at ME3 skal kunne importere savefilene fra ME2? Mulig det har stått i tidligere poster, men begynner å bli litt å lete gjennom Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må ME2 være installert for at ME3 skal kunne importere savefilene fra ME2? Mulig det har stått i tidligere poster, men begynner å bli litt å lete gjennom Nei, bare savefolderne må være der. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hmmm, ok. Da må jeg teste en gang til. Funket ikke i sted. Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Spørsmål til de som har spilt gjennom spillet. (svar i spoiler om nødvendig) Er det mulig å spille videre etter siste mission? (som i Mass Effect 2) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det har jeg faktisk glemt å sjekke.. Starta en ny campain etter jeg ble ferdig Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen. har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere? se på armoren til min shepard som et eksempel. Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det. C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures? uh, så ikke bra ut det der. Kanskje jeg skjemte meg bort med å bruke 3dje parts HD texture pakkene på me2 men jeg kjenner absolutt ikke at det kribler for å kjøpe ME3 akkurat nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Spørsmål til de som har spilt gjennom spillet. (svar i spoiler om nødvendig) Er det mulig å spille videre etter siste mission? (som i Mass Effect 2) Nei... MEN spillet lagrer statusen din som fullført og hopper tilbake til før de siste oppdragene. På denne måten kan du "spille videre" med tanke på kommende DLC og greier. Endret 8. mars 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures? Er du virkelig overrasket over at dette spillet er svakt på PC når forgjengeren var like ille? Lavoppløste teksturer 65 FOV Mouse smoothing 60 fps cap Mot det utrolig svake skriptet er dårlig grafikk småpirk. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Fantastisk lavoppløste teksturer, men gameplayet er såpass solid at jeg ikke klarer la det påvirke mitt syn på spillet. Ellers virker grafikken litt bedre på pc, men dette er jo ganske normalt. Alt i alt et veldig godt spill foreløpig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Restarta 3 ganger fordi jeg ikke klarte å få en nogenlunde pen femshep in-game under introen(så bra ut i character generatoren). Nå brukte jeg bare stock-ansiktet, selv om ikke det er så lekkert det heller. Ashley og de andre damene ser jo mye finere ut enn alle femshepene jeg klarte å snekre sammen. Spiller female fordi jeg digger Jennifer Hale sin shepard, og spilte female i enern og toern også. (Og fordi jeg vil ha et lesbisk forhold med Jessica Chobot) Endret 9. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Day One Disappointment: Where does DLC come from? Innhold fra From Ashes DLCen er funnet på spilldisken. Tror dette er siste bevis som trengtes for å bevise at Bioware/EA har kuttet innhold fra spillet for å tjene mer penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Gjør ikke stort, From Ashes er bare en halvtimes lang quest anyway. Det værste er at de tar 10 dollar for en halvtime, i tillegg til de 50 dollarene spillet koster. Endret 9. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Gjør ikke stort, From Ashes er bare en halvtimes lang quest anyway. Det værste er at de tar 10 dollar for en halvtime, i tillegg til de 50 dollarene spillet koster. Etter det jeg har hørt er det kommentarer fra karakteren i mange oppdrag og gjerne interaksjon mellom andre karakterer i spillet og karakteren i From Ashes. Høres ut som om du faktisk går glipp av noe om du ikke har From Ashes i motsetning til Kasumi eller Zaeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå