Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Skal dette være en spøk? Må jeg virkelig gjøre multiplayer for å få full galactic readiness i singleplayer når jeg får dette readiness nivået dyttet i trynet mitt hver gang jeg skal se hvilke nye assets jeg har fått? :wow:

 

Ellers mye bedre enn ME2 selv om jeg syntes spillet var i korteste laget når jeg gjorde alle sidemissions, og fikk 100% i alle områdene det gikk.

 

Infiltrator er forresten herlig, oneshot kills med sniper på Marauders! :thumbup:

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har importert save filer fra me1 og me2, det går greit det, men når jeg kommer noen minutter inn i spillet, der du treffer noen som har blitt skutt ned, og du skal gå til et vrak og finne en radio.

 

Problemet er at jeg ikke får til å drepe kannibalene, kan skyte og skyte, men de dør ikke, om jeg lager en ny karakter så fungerer det uten problemer, er det andre som har problemer med dette.

 

Hadde vært takknemlig for svar!

Lenke til kommentar

Kan du slutte å klage så forpult mye Quakecry? Vi har skjøt at me3 har alvorlige problemer, men du spamme så jævlig?

Ja, det må jeg.

 

Hvilken importeringsgreia? Funker fint her?

Importering funker, men du får ikke ansiktet - så om du har en fyr du begynte på i ME1, importerte til ME2 - så vil det ikke funke å importere med ansiktet i ME3.

Lenke til kommentar

Importering funker, men du får ikke ansiktet - så om du har en fyr du begynte på i ME1, importerte til ME2 - så vil det ikke funke å importere med ansiktet i ME3.

Krise. Hele spillet må reprogrameres for å få dette til å fungere. Forstår ikke hvordan Bioware kan lage et så forferdelig dårlig spill som det her.

 

Evt, gi fyren et nytt ansikt. Det er ikke så ofte du stirrer opp i neseborene dine.

Lenke til kommentar

Importering funker, men du får ikke ansiktet - så om du har en fyr du begynte på i ME1, importerte til ME2 - så vil det ikke funke å importere med ansiktet i ME3.

Krise. Hele spillet må reprogrameres for å få dette til å fungere. Forstår ikke hvordan Bioware kan lage et så forferdelig dårlig spill som det her.

 

Evt, gi fyren et nytt ansikt. Det er ikke så ofte du stirrer opp i neseborene dine.

Hele mass-effect serien har hatt det som hovedfokus, at når du spiller mass effect så kan du gjøre det med din egen shepard, lage din historie - Og når da en så enormt viktig ting ikke funker, og du ikke får avslutta historien med "din shepard" så blir folk irriterte. Det blir bare ikke det samme å "lage en ny" da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS, er det noen som med 100% sikkerhet hvordan jeg kan få den spesial-shotgun'en?

 

Som han litt lenger opp på siden her har jeg hatt problemer med pre-order bonuser før, når jeg pre-ordera DX:HR via steam, men fikk jo ikke de to praxis pointsa eller lyddempet sniper rifle som de hadde reklamert med fra tidenes morgen. Gidder ikke gå på en ny bommert..

Bump :)

Lenke til kommentar

Registreres ikke angrepene dine, eller er det rett og slett for vanskelig? Hvilken vanskelighetsgrad er det snakk om?

 

Vanskelighetsgraden er normal, livmåleren deres går ned litt og opp igjen med en gang, problemet er kun når jeg importerer savefilene.

 

Kjører på windows 7 64bit, for ordens skyld, spillet er kjøpt, er n7 versjonen.

 

EDIT

 

Prøvde nå å laste ned en annen lagringsfil, og da fungerte det. :shrug:

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar

Akkurat startet i gang spillet, og digger det jeg har sett så langt.

 

Lurer dog på; hvorfor får jeg ikke muligheten til å ta noen som helst valg i det jeg trykker "New Game"? Hvem som døde i SM, om jeg reddet collector-basen, om Kirrahe er død eller ikke, alt dette aner jeg jo ikke hva som har skjedd med.

Lenke til kommentar

Wow var ingen hentelapp i postkassa idag heller. Dårligste jeg har sett på lenge. Da blir det bytur å kjøp av en vanlig versjon, sukk =)

 

Slik at du må kjøpe spillet to ganger, eventuelt betale porto for å sende det andre tilbake fordi du ikke klarte å vente 1-2 dager ekstra?

Lenke til kommentar

savegame fra ME2 skal ligge i "C:\Users\Runar\Documents\BioWare\Mass Effect 2\Save" ja? For spillet mitt finner hverken de jeg har konvertert fra xboxen eller fra de som jeg har lastet ned fra nettet.

Også må mappen der inne se slik ut ca:

W9QV5.jpg

Og inni en av de mappene (ikke ME1) så skal du legge saven. Kopier gjerne navnet jeg har på mappen, det er irrelevant.

6S2Ey.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...