Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min shepard lasta seg inn og så brukbart lik ut som hun gjorde i ME1 og ME2. men kan være at de ikke har tatt med de mindre populære utseendevariasjonene fra de tidligere spillene. eventuelt så kommer det sikkert en DLC med mulighet for det, er jo tross alt EA vi snakker om her :p

Lenke til kommentar

DLC'ene kan du velge å laste ned når spillet er lasta ned. trykk på (i) knappen under spillet i origin så kom i alle fall nedlastning av dlc'ene opp der for meg.

De kom ikke opp i origin-klienten min, selv etter at jeg hadde lastet ned spillet ferdig. Jeg kontaktet EA gjennom customer-chaten igjen, og denne gangen møtte jeg en som var litt mer service-innstilt. Ordna seg, gitt.

Lenke til kommentar

Hoppet inn i multiplayer og oppdager til min "store overraskelse" at EA prøver å rulle inn mer penger. Om det er noen i denne planeten som er dumme nok til å gi mer penger til denne skitne bedriften, så er det Bullet to the Brain.

Lenke til kommentar

Om jeg tar feil nå så får noen daske til meg - men N7 warfare-pakka var en del av Origin forhåndsbestillingsbonusen, ja? Dette er jeg rimelig sikker på, ellers tror jeg neppe jeg hadde forhåndsbestilt der.

Derfor forhåndsbestilte jeg Mass Effect 3 på Origin, lenge før tilbudet ble trukket tilbake. Problemet er at jeg ikke har fått noen pre-order-kode tilsendt i mailen.

Jeg kontaktet EA via live-support-chaten, men den hyggelige karen jeg pratet med anklaget meg indirekte for å prøve å scamme ham. Tar jeg helt feil nå, eller:

- har de feilreklamert på origin?

- gjaldt ikke pre-order-bonusen kunder i Norge?

- tar jeg helt feil her nå og har jeg driti meg ut?

Jaja. Spillet er iallefall snart ferdig nedlastet her. Det ekstra stasjet har ikke så voldsomt mye å si, men det er jo greit å få det man har krav på.

Pre order på Origin skulle få med diverse våpen og N7 rustningen. Men når jeg leser på en del andre forum virker det som at rustningen var eklsuiv enkelte utsalgsteder.. Veldig usikker på hva kode jeg får fra EA da jeg ikke har fått en skit ennå.

Lenke til kommentar

Registrerte nettopp den standard retailkoden min, og det ser ut som om eg har fått alle retailer-mini-DLC-greiane. N7 somethingsomething armor, valkyrie rifle, shotgun, blabla.

Trur det er eitelleranna med nordisk (moglegvis EU-) lovgivning som gjer at de er tvungne til å inkludere alt saman i den nordiske utgåva.

Lenke til kommentar

Da har jeg klokket inn 40 timer i ME3, og gjort min første gjennomspilling.

Major ending spoiler alert!!! Ikke klikk her hvis du ikke har spilt igjennom en gang!

Jeg valgte "Control-slutten" og satt faktisk med tårer i øyenene under klippet med Joker... Snufs...

Slik jeg forsto The Catalyst kunne jeg velge mellom 3 handlinger på slutten.

"Control" hvor man overtar kontrollen over The reapers, "Sacrifice" hvor man ofrer seg selv og ødelegger all teknologi, inkludert Reapers og Geth, eller en siste slutt... Den siste slutten skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skulle få valgt. Noen som vet?

Eller misforstod jeg bare The Catalyst?

Edit:

Ok, got it. Har nå testet en slutt til. Denne gangen "End synthetic life".

Det var jo akkurat samme slutten som "Control"... Bare en annen farge på eksplosjonen. Fy faen jeg er skuffet...

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Jeg som forhåndsbestilte på origin fikk nå kode på mail for N7-kamputstyr, AT-12 Raider hagle, M55 Argus automatgevær. Fikk faktisk 2 koder for alt :!:

M55 Argus er visst i den N7-pakken også så har jo enda flere faktisk

Endret av Claes
Lenke til kommentar

Da har jeg klokket inn 40 timer i ME3, og gjort min første gjennomspilling.

Major ending spoiler alert!!! Ikke klikk her hvis du ikke har spilt igjennom en gang!

Jeg valgte "Control-slutten" og satt faktisk med tårer i øyenene under klippet med Joker... Snufs...

Slik jeg forsto The Catalyst kunne jeg velge mellom 3 handlinger på slutten.

"Control" hvor man overtar kontrollen over The reapers, "Sacrifice" hvor man ofrer seg selv og ødelegger all teknologi, inkludert Reapers og Geth, eller en siste slutt... Den siste slutten skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skulle få valgt. Noen som vet?

Eller misforstod jeg bare The Catalyst?

Edit:

Ok, got it. Har nå testet en slutt til. Denne gangen "End synthetic life".

Det var jo akkurat samme slutten som "Control"... Bare en annen farge på eksplosjonen. Fy faen jeg er skuffet...

For all del ikke les før du har spilt gjennom me3!!!!

Jeg valgte synthesis, tror jeg.......... hoppa i alle fall ned i the crucible og så spredde en grønn eksplosjon seg gjennom galaksen.

hvordan jeg kunne velge noe annet forstår jeg ikke da jeg forstår det som at man måtte ofre seg ved å hoppe ned i the crucible.... am I right?

er forsåvidt enda litt rørt av slutten selv om jeg ble ferdig i går, jeg og liara skulle jo få masse små blå barn cry.gif

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Hva er det folk går for i kamp, den gørrkjedelige skytinga eller Adept uten å bruke et eneste våpen jeg garantert skal starte som?

Vanguard, up close and personal med shotgun :D

PS, er det noen som med 100% sikkerhet hvordan jeg kan få den spesial-shotgun'en?

Som han litt lenger opp på siden her har jeg hatt problemer med pre-order bonuser før, når jeg pre-ordera DX:HR via steam, men fikk jo ikke de to praxis pointsa eller lyddempet sniper rifle som de hadde reklamert med fra tidenes morgen. Gidder ikke gå på en ny bommert..

Endret av MDCCLXXVI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...