Akrabra Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kommer ikke til å lese det pga spoiler innhold vil ha alt uspoilet. Men mennesker eier jo ikke tålmodighet til å gi ting en sjanse lenger, og vi har så klart alle forskjellig mening. Men syns det er alt for mye negativitet og kritikk rundt det her. Så får vi se. grugleder meg fortsatt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ferdig med singelplayeren! Litt treig start men siste halvdel tok av! Jævli rå spilling og historie siste 40% av spillet. Så var det sluttn da.. Det var Joker på slutt som hadde fått kid? Og var det liksom hele galaxen som smelta slik at neste "generasjon" kunne vokse uten reapers? det er en teori, en annen er at mass effect aldri mer var en historie fortalt av en bestefar. Men kostnaden for alt var en "teknologisk setback" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Brydde meg iallefall ikke noe om det Arni skriver om, tengte ikke over det heller. Kost meg med awesome histore og god action i 2 dager nå! Grafikken på data er herlig syns jeg. Btw.. Når får man den ekstra char som kommer fra DLC From Ashes? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kommer ikke til å lese det pga spoiler innhold vil ha alt uspoilet. Men mennesker eier jo ikke tålmodighet til å gi ting en sjanse lenger, og vi har så klart alle forskjellig mening. Men syns det er alt for mye negativitet og kritikk rundt det her. Så får vi se. grugleder meg fortsatt. bioware drone spotted! Brydde meg iallefall ikke noe om det Arni skriver om, tengte ikke over det heller. Kost meg med awesome histore og god action i 2 dager nå! Grafikken på data er herlig syns jeg. Btw.. Når får man den ekstra char som kommer fra DLC From Ashes? På Eden Prime. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå er det bare å kaste seg i seng, for klokka 10:00 i morgen (eller i dag, om man skal være litt vrien på det) skal jeg innom Game for å betale, samt hente spillene mine. Så blir det drøye tre timer gaming før jobben kaller, også et par-tre-fire timer utover natten igjen. Da får jeg i det minste kommet inn i spillet. Det blir spennende å se hva jeg må betale på Game... han kunne ikke svare meg på det da jeg forhåndsbestilte O_o Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bioware drone ? Fordi jeg liker Bioware som et selskap, tross mye som har skjedd. Jeg likte ikke Dragon Age 2, men jeg gav det en helt ærlig sjanse før jeg la ut hva jeg mente om det. Uansett quakecry og Arni, dere får trolle på så mye dere vil og jeg respekterer hva dere syns så lenge det holdes en smule profesjonelt, hint hint 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bioware drone ? Fordi jeg liker Bioware som et selskap, tross mye som har skjedd. Jeg likte ikke Dragon Age 2, men jeg gav det en helt ærlig sjanse før jeg la ut hva jeg mente om det. Uansett quakecry og Arni, dere får trolle på så mye dere vil og jeg respekterer hva dere syns så lenge det holdes en smule profesjonelt, hint hint Så det er trolling når en kommer med grunner hvorfor en ikke er så glad i ME/Bioware lengre? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Når var Eden Prime da? Husker ikke i farta Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 2 timer? Du har knapt fått starta spillet da. Startet fra en save 4 timer inne i spillet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bioware drone ? Fordi jeg liker Bioware som et selskap, tross mye som har skjedd. Jeg likte ikke Dragon Age 2, men jeg gav det en helt ærlig sjanse før jeg la ut hva jeg mente om det. Uansett quakecry og Arni, dere får trolle på så mye dere vil og jeg respekterer hva dere syns så lenge det holdes en smule profesjonelt, hint hint Så det er trolling når en kommer med grunner hvorfor en ikke er så glad i ME/Bioware lengre? Nei det er så absolutt i din fulle rett, men å kalle meg bioware drone er å trolle =) Jeg respekterer deres mening, bare sier at man kan ha et mer åpent sinn. Men la oss være enige om at vi er uenige Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bioware drone ? Fordi jeg liker Bioware som et selskap, tross mye som har skjedd. Jeg likte ikke Dragon Age 2, men jeg gav det en helt ærlig sjanse før jeg la ut hva jeg mente om det. Uansett quakecry og Arni, dere får trolle på så mye dere vil og jeg respekterer hva dere syns så lenge det holdes en smule profesjonelt, hint hint Du har ikke lest hva jeg har skrevet engang, og du anklager meg for å trolle? Vil påstå det er du som er et troll da. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bioware drone ? Fordi jeg liker Bioware som et selskap, tross mye som har skjedd. Jeg likte ikke Dragon Age 2, men jeg gav det en helt ærlig sjanse før jeg la ut hva jeg mente om det. Uansett quakecry og Arni, dere får trolle på så mye dere vil og jeg respekterer hva dere syns så lenge det holdes en smule profesjonelt, hint hint Du har ikke lest hva jeg har skrevet engang, og du anklager meg for å trolle? Vil påstå det er du som er et troll da. Posten over er din venn Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da hadde jeg spilt igjennom ME3, felte en liten tåre faktisk! Shepard døde jo, shepard'en min skulle jo få masse søte blå barn med liara stakkars liara endte jo opp som the thrid wheel strandet med joker og EDI Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvordan blir Mass Effect 3 i forhold til valgene man har gjort i de to andre spillene? Jeg husker at i Mass Effect 2 hadde det i grunn lite å si. Hva om f.eks hele laget ditt dør i Mass Effect 2 kontra at alle overlever. Merker man forskjellene i Mass Effect 3? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan se for meg at det blir tyngre å fullføre spillet om du mangler noen karakterer fra me2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Helt klart, spesielt karakterene fra Mass Effect 1 blir viktige. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Faen altså! har enda tårer i øyenkroken jeg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bruker man karakterene fra de forrige spillene i strid, eller er det slik at alle har en eller annen dum unnskyldning for å slippe å bli med? F.eks Ashley i Mass Effect 2. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Bruker man karakterene fra de forrige spillene i strid, eller er det slik at alle har en eller annen dum unnskyldning for å slippe å bli med? F.eks Ashley i Mass Effect 2. Det er karakterer fra både ME1 og 2 som er med på laget ditt og kjemper med deg, du møter også på teammates fra begge spillene som du ikke har med på laget ditt. Laget ditt består til slutt av: Liara, Tali, Garrus, Ashley (eller Kaidan), James, EDI og om du har From ashes DLC'en, Javik. de tre siste er nye teammates i ME3 Endret 8. mars 2012 av weebl Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Om jeg tar feil nå så får noen daske til meg - men N7 warfare-pakka var en del av Origin forhåndsbestillingsbonusen, ja? Dette er jeg rimelig sikker på, ellers tror jeg neppe jeg hadde forhåndsbestilt der. Derfor forhåndsbestilte jeg Mass Effect 3 på Origin, lenge før tilbudet ble trukket tilbake. Problemet er at jeg ikke har fått noen pre-order-kode tilsendt i mailen. Jeg kontaktet EA via live-support-chaten, men den hyggelige karen jeg pratet med anklaget meg indirekte for å prøve å scamme ham. Tar jeg helt feil nå, eller: - har de feilreklamert på origin? - gjaldt ikke pre-order-bonusen kunder i Norge? - tar jeg helt feil her nå og har jeg driti meg ut? Jaja. Spillet er iallefall snart ferdig nedlastet her. Det ekstra stasjet har ikke så voldsomt mye å si, men det er jo greit å få det man har krav på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå