BakaBerg Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ser at det er flere som har spilt spillet... Laster dere ned fra origin, for og så bruke noe proxy greier? Jeg gjorde det på mandag Var tirsdag i sør-korea klokken 5 på mandags ettermiddag :) er 15 timer inne nå! Konge spill Lenke til kommentar
Reeplex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 noen som har N7 edition som mangler N7 Armor å weapons? Evenuelt hvor får jeg tak i det?:o Kjøpte N7 pakka men finner ikke tinga Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hvor starter dlc btw? Ser ut til å ha problemer med å loade DLC. Eden Prime er hvor DLCen From the Ashes starter noen som har N7 edition som mangler N7 Armor å weapons? Evenuelt hvor får jeg tak i det?:o Kjøpte N7 pakka men finner ikke tinga Fikk ikke tinga med det første jeg heller, dog kontakta EA support/chat og da sendte han over koden(e). Kan hende de kommer på mail etterhvert om man bare venter litt lenger. Endret 7. mars 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) N7 våpnene er i spillet hvis du bruker koden for online-passet. [For konsoll] Er litt inn i spillet nå. Sliter med et valg på et mission ca. litt halveis i spillet. Er på dette oppdraget hvor jeg er inne i en stor stor hule og finner en Rachni Queen-skapning. Får valget om å forlate henne eller hjelpe henne i å overleve. Hva burde jeg ta? Fant det ut. Reddet henne, og Grunt my boi overlevde. Endret 7. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da er pizza fra Dolly bestilt, colaen ligger kald i kjøleskapet, og ME3 installeres på Xboxen mens jeg venter. GLEDER meg! 4 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da er pizza fra Dolly bestilt, colaen ligger kald i kjøleskapet, og ME3 installeres på Xboxen mens jeg venter. GLEDER meg! Bon appétit! 3 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Virker som folk er ganske seriøse på denne tråden så da tør jeg spørre, er spillet så forskjellige fra de 2 første som folk skal ha det til? De 2 første var jo også veldig ulike men ser folk sier att de digga 1 og 2 men hater 3'ern og slik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg likte 2`ern mer enn ME1. Ikke at ME1 var dårlig. Men karakterene og historien var langt bedre, og jeg følte gameplayet var kanskje kortere men også bedre med mer dødt. ME3 føler jeg blir mer som 2`ern, bare at jeg ikke er så fan av karakterene denne gangen rundt. Og det er egentlig det eneste problemet jeg har. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette er første gang jeg har ventet mer enn 2 dager fra Gamezone faktisk. Får være her imorra ellers løper jeg på Gamestop å kjøper. Hva er inntrykkene så langt? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Må si multiplayer delen var overraskende artig, hadde meg nettopp to runder med to forskjellige karakterer. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan man velge hvilke faksjoner man vil slåss mot i multiplayer, eller er det bare Cerberus som er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Irriterende at game fikk spillene send på lager, sånn at jeg ikke har det før tidlig imorgen. Men på en annen side det er like greit på en måte siden skolen er ett stort ork atm. Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har kjøpt spillet på Orgins . Har jeg nå tillgang til og spille det? Prøvde igår men da måtte jeg vente til lanseringsdato stod det Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har kjøpt spillet på Orgins . Har jeg nå tillgang til og spille det? Prøvde igår men da måtte jeg vente til lanseringsdato stod det Release i norge er vel fredag. Hvis du skal spille det tidligere på origins må du bruke proxy/vpn løsning desverre Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Så trist da Hadde håpet og få prøvd det- Hvordan gjør jeg det med en proxy/vpn løsning? Lenke til kommentar
Blåmann Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har kjøpt spillet på Orgins . Har jeg nå tillgang til og spille det? Prøvde igår men da måtte jeg vente til lanseringsdato stod det Release i norge er vel fredag. Hvis du skal spille det tidligere på origins må du bruke proxy/vpn løsning desverre Hos meg så står det at det åpner opp klokken 00:00 8.03.11, altså klokka tolv i kveld! Bare 4 timer og 22 minutter til det Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Åja men da ser det jo lysere ut Kommer ikke hjem før 00 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Åja men da ser det jo lysere ut Kommer ikke hjem før 00 Da kan man likesågreit vente! måtte ta meg pause nå, er 17 timer og 30 min inn i spillet og er redd for å fortsette nesten.. Spillet er rett og slett knallbra synees jeg! Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ser ut som det kan bli en lang natt Heldigvis fri imorgen! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Åja men da ser det jo lysere ut Kommer ikke hjem før 00 Da kan man likesågreit vente! måtte ta meg pause nå, er 17 timer og 30 min inn i spillet og er redd for å fortsette nesten.. Spillet er rett og slett knallbra synees jeg! Enig. Har spilt ca 12-13 timer og har vært veldig grundig så langt. Men er nesten litt redd for at det skal ta slutt snart Eneste jeg har å utsette så langt er at de karakterene jeg ville ha på laget/snakke mer med enten er uttilgjengelig store deler av spillet(så langt) eller kun tilgjengelig i andre roller. Og så kan det bli vel pompøst og ekstremt hollywood til tider, men det er vel smak og behag. Merkelig nok så tror jeg faktisk ikke jeg vil se Mass Effect filmen, om den noen gang kommer, men likevel elsker jeg dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå