TwiiK Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Kommer hjem fra jobb og finner ME3 i postkassa, men så har man ikke lyst til å spille det i hele tatt fordi man har spilt ME2 så mye i det siste for å friske opp historien og få en playthrough man kan importere... fml. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Første irriterende bug. Shepard sitter helt fast i cockpiten. Kan ikke røre meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Kommer hjem fra jobb og finner ME3 i postkassa, men så har man ikke lyst til å spille det i hele tatt fordi man har spilt ME2 så mye i det siste for å friske opp historien og få en playthrough man kan importere... fml. Trenger ikke være så reddd. Ingen av valgene du har tatt tidligere har noe å si i ME3. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det regnet jeg egentlig med i og med at man kan dø i slutten av ME2 så er det vanskelig å se for seg at valgene man gjør kan ha så mye å si for treeren. Men poenget var vel heller at jeg ikke har lyst til å spille hverken ME2 eller 3 nå. Kanskje til helgen forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det noen av dere som har bestilt fra game.no? Bestilte Collectors Edition til ps3 i går men fikk bestillingsbekreftelse først i dag, noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke at det nødvendigvis har mye å si, men det er mange fine anmeldelser ute nå. Sitter akkurat og leser Jeffs anmeldelse på GB - virker som jeg får ME-fixen min med ME3. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke at det nødvendigvis har mye å si, men det er mange fine anmeldelser ute nå. Sitter akkurat og leser Jeffs anmeldelse på GB - virker som jeg får ME-fixen min med ME3. Da burde du ikke se Gametrailers-anmelelsen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Eg trur det er mogleg å få maks readiness med kun SP om du gjer absolutt kvart einaste "scanne"-oppdrag. Hurra. DA kommer nok noen til å dø hos meg ... Jaja, bare spennende det Lenke til kommentar
Rottweilersnus Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Spillet har 2,3/10 i rating hos Metacritic sine brukere. Tydelig at det å applaudere til CoD-spillerne, dag 1 DLC, mindre dialogvalg og den fordummede historien har satt sinnene i kok hos mange av PC-gamerne. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Spillet har 2,3/10 i rating hos Metacritic sine brukere. Tydelig at det å applaudere til CoD-spillerne, dag 1 DLC, mindre dialogvalg og den fordummede historien har satt sinnene i kok hos mange av PC-gamerne. Det er helt umulig å ta Metacritic på alvor. Sure, EA Games bør få tyn, men Bioware fortjener ikke dette. Bioware er høyt respektert i denne gården, selv om jeg ikke er enig med noe av valgene de har gjort de siste årene. ME3 er 8/10 i mine bøker så langt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Etter noe tenking så ble det PC versjonen på meg! Når Mass Effect 2 var bra på PC, hvorfor skal 3eren være noe dårligere Er ikke mange som synes at 60 FPS og 1080p er noe vesentlig forskjeller kontra 720p og rundt 30fps og under på PS3/360. Jeg ser ihvertfall forskjell og det utgjør raskere kamper, mer flyt i de også, flottere og renere texturer osv Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det så at preorderbonusen (M55 Assault Rifle) fra Gamezone er forsinka og dukker opp senere? Finner den iallefall ikke noe steds her. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som kan liste opp Tempory og Permanent squad members for meg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jævlig irriterende at å importere fyr fra ME2 til ME3 omtrent ikke går. Ansiktet kan iallefall ikke importeres. Er tråder og mer om dette på bioware forumet da. Håper det blir fiksa. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som vet hvorfor man starter på lvl 30 når man importerer karakteren fra ME2? Hvordan påvirker dette spillet? Går det tregt med lvling? Er fiendene tilpasset din lvl? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det noen som vet når den åttende spillet låses opp? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som vet hvor jeg finner våpnene og armoren som skal følge med når man pre-order/kjøper digital deluxe versjonen? N7 Defender armor, og noen par våpen, kan ikke si jeg har sett snurten av de så langt. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som vet hvorfor man starter på lvl 30 når man importerer karakteren fra ME2? Hvordan påvirker dette spillet? Går det tregt med lvling? Er fiendene tilpasset din lvl? Leveling etter 30 går nokså kjapt. Er selv i 41 etter 5-7 timer med gameplay. Problemet er at man blir helt overrumplet av skillpoints i begynnelsen, så jeg skulle så gjerne ha startet på lvl 1 heller. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det bare meg eller er AI på companions litt på trynet? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tidenes mest produktive dag....... not, har knapt nok tatt meg tia til å gå på do, må si at spillet overrasker meg positivt selv om førsteinntrykket var litt bob-bob. Er det noe jeg gjør eller dør alle? både mordin og thane har dødd her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå