Akrabra Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skikkelig god userscore spillet har http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 mm, for halvparten av de er ikke folk som sitter hjemme med for lite å gjøre og for mye å klage over. Sosialen betaler ikke så godt i Usa vet du:) og noen er leid inn til å skrive dårlige reviews, er jo alltid hva du selv syns som teller til slutt. Hørt om et spill som heter Rise of the Argonauts ? Fikk midt på treet kritikk, men jeg elsker det big time. Så hvorfor spiller det noen trille hva allmennheten syns? Uansett. Hvorfor kommer Me3 8 i Norge og 9 Mars i resten av europa? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nice, da var Xbox 360-versjonen i boks, Gamezone.no fikset biffen som vanlig. De hadde dog ikke mottatt forhåndsbestillingskoden (som låser opp et eksklusivt våpen eller noe i den duren) i tide, så de blir sendt på epost i etterkant. Spillet installeres nå, tror ikke at jeg kommer til å få gjort så mye produktivt resten av dagen. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Sitter her med min CE nå, to timer igjen av arbeidsdagen. Bah, kommer til å gå sakte. Tror uansett det kommer til å bli dritbra. Folk som ikke har spillet en gang kan klage så mye de vil. Rimelig sikker på at de fleste som likte de to første er veldig klar for del 3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Sitter her med min CE nå, to timer igjen av arbeidsdagen. Bah, kommer til å gå sakte. Tror uansett det kommer til å bli dritbra. Folk som ikke har spillet en gang kan klage så mye de vil. Rimelig sikker på at de fleste som likte de to første er veldig klar for del 3. Denne klagingen du snakker om, har vi legitim grunn til. Jeg har forøvrig forhåndsbestilt spillet, men kun fordi jeg vil avslutte min shepard's historie. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Blir nok enten skaffet til PS3 med hjemmekinolyd/trophies for da gjøre lettere for meg å gjøre sidequests eller til PC med mulighet for 1080p-60 FPS, vanskelig valg her altså. Endret 6. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Blir nok enten skaffet til PS3 med hjemmekinolyd/trophies for da gjøre lettere for meg å gjøre sidequests eller til PC med mulighet for 1080p-60 FPS, vanskelig valg her altså. Er speccsa så viktig ?? Super Mario bros 3 var bra i sin tid! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skikkelig god userscore spillet har http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Lukter Dragon Age 2 lang vei dette. Autodialog og kun to valg i stedet for tre (Planescape Torment og Wizardry 8 må jo være reneste Dostojevskij for dagens "rolle"spillere) i mange tilfeller høres ikke lovende ut. Regner med at romansene er hovedfokuset. Morsomt å lese RPGCodex sin harselering med ME3-anmeldelsene. G4TV figured that Mass Effect 3 satisfies better than anything, not just in games, but in any pop medium. ME3 better than Jesus, 5/5. :!: 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skikkelig god userscore spillet har http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Lukter Dragon Age 2 lang vei dette. Autodialog og kun to valg i stedet for tre (Planescape Torment og Wizardry 8 må jo være reneste Dostojevskij for dagens "rolle"spillere) i mange tilfeller høres ikke lovende ut. Regner med at romansene er hovedfokuset. Dere som ikke har spilt det ennå og håper at ME3 skal være ett rollespill med bra action del kan trygt legge den tanken bak dere. ME3 er dessverre veldig likt DA2 på enkelte områder, din kontroll på Shepard er begrenset, dine valg i samtaler likeså. Mye samtaler foregår på autodialog og det er ganger jeg lurte på hvorfor fikk ikke jeg sagt mer. Mass effect 3 er ett glimrende spill hvis man ser på det som en interaktiv film hvor du kan bestemme hva skuespilleren skal si og får kontroll i skytesekvensene. Som ett rollespill derimot så er det begrenset, man har levels man kan sette ut, og man kan styre til en viss grad personligheten. Men forvent at ting blir påtvunget Shepard uten at du nødvendigvis vil det. Det er på mange måter litt likt DA2 slikt sett hvor man ofret rollespill elementene for å lage en mer reinspikka story og mer intens action. Og action er det plenty av i ME3, men fiender kan spawne på enkelte områder litt slik det var i DA2. Du dreper de 5 som sto der og voila brått er det 5 til som kommer og skal ta deg. Men ett dårlig spill er det ikke, bare man tar det for hva det er. DA2 var ett elendig rollespill, men ett veldig bra actionspill. ME2 er knallbra på action siden, men jeg håper virkelig rollespill biten bedrer seg litt jo mer man spiller. Slik jeg opplevde det i går så begynte jeg og lure om Bioware har glemt hva som gjør ett rollespill bra og ikke... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Uansett. Hvorfor kommer Me3 8 i Norge og 9 Mars i resten av europa? EA gir alltid ut spel om torsdagen i Noreg (moglegvis i heile norden). Don't ask why. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Imo er definisjonen på hva som er et rollespill veldig personlig. Så lenge man lever seg godt nok inn, og føler at karakteren blir bedre og bedre er det et rollespill i min bok. Jeg er vel en av de få som er glad for at flere og flere går bort i fra baldurs gate og D&D konseptet. Jeg elsket Bg2 når det kom ut, men etter å ha prøvd å spille det i år er det en utdatert modell som jeg ikke liker lenger. Unlocka Me3 i går og er ca 5 timer inne i spillet. Litt midre fritt med tanke på utforskning siden ME1, men med tanke på at galaksen er invadert av reaperne er jo dette mer på å få oss inn i innlevelsen. Er vel ikke så trolig at man rolig vandrer rundt i mako/hammerhead når reaperne driver å utrydder folk, så får en følelse at man må prioritere hva man skal gjøre først. Sålangt er jeg imponert Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Blir nok enten skaffet til PS3 med hjemmekinolyd/trophies for da gjøre lettere for meg å gjøre sidequests eller til PC med mulighet for 1080p-60 FPS, vanskelig valg her altså. Er speccsa så viktig ?? Super Mario bros 3 var bra i sin tid! Er helt andre tider nå ser du. Jeg har det like kjekt angående gameplay som PC og konsoller viss det var det du lurte på Spillet må jo ha god grafikk, historie og gameplay mener da jeg, nytter ikke bare med en bra del. Derfor må jeg sette PC opp til lista angående gameplay og grafikk. For demoen digga jeg med fra tall 1-8 var dine powers, mye lettere en kontroller. Det vil si at jeg har et vanskelig valg framfor meg! Viss jeg ikke kjøper spillet til release venter jeg på det når det kommer et tilbud fra amazon.co.uk. Det spørs om jeg klarer å vente så lenge da. Endret 6. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hmmm... Han der som driver med no punctuation reviews, har han laget en til ME3 enda? Her er hvert fall 1 og 2 http://www.youtube.com/watch?v=_ydrCwyvtYE http://www.youtube.com/watch?v=QLNM_cW1SWk Endret 6. mars 2012 av MDCCLXXVI Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Uansett. Hvorfor kommer Me3 8 i Norge og 9 Mars i resten av europa? EA gir alltid ut spel om torsdagen i Noreg (moglegvis i heile norden). Don't ask why. WHY!? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Alt som spådd: http://www.pcgamer.com/2012/03/06/mass-effect-3-war-assets-and-readiness-how-multiplayer-affects-your-ending/ http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/06/a-mass-effect-3-psa-multiplayer-affects-the-ending/ Sitat frå PCG-artikkelen: It’s all rather… dirty. Presumably they’re trying to encourage you to try the multiplayer because to do well in it, you have to buy or earn unlockable items, and you can get these for real money. But they’re doing it by hurting your single player game, slapping a good playthrough with a bad ending as a penalty for not playing co-op. Så då er det offisielt: Mikrotransaksjonar i MP, og spel MP om du vil ha ein "god" slutt. Endret 6. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dritt. Leste at launch var 6. Mars jeg og kjøpte fordi jeg ville spille med en gang. Stod INGENTING på den "offisielle" siden om at det var forskjellige launch datoer i europa. Der var det kun annonsert stor launch event midnatt 12AM PDT 6. Mars. Det stod INGEN launch dato på Origin. Fikk ikke vite før jeg skulle begynne å spille at det ikke ble låst opp før 8. Mars. Dritt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Om du har det preloada det i Origin allereie er det jo berre å låse opp med VPN, så er du i gang i løpet av timen. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dritt. Leste at launch var 6. Mars jeg og kjøpte fordi jeg ville spille med en gang. Stod INGENTING på den "offisielle" siden om at det var forskjellige launch datoer i europa. Der var det kun annonsert stor launch event midnatt 12AM PDT 6. Mars. Det stod INGEN launch dato på Origin. Fikk ikke vite før jeg skulle begynne å spille at det ikke ble låst opp før 8. Mars. Dritt. Les to sider tilbake, så ser du hva du må gjøre for å låse opp før tiden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Alt som spådd: http://www.pcgamer.com/2012/03/06/mass-effect-3-war-assets-and-readiness-how-multiplayer-affects-your-ending/ http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/06/a-mass-effect-3-psa-multiplayer-affects-the-ending/ Sitat frå PCG-artikkelen: It’s all rather… dirty. Presumably they’re trying to encourage you to try the multiplayer because to do well in it, you have to buy or earn unlockable items, and you can get these for real money. But they’re doing it by hurting your single player game, slapping a good playthrough with a bad ending as a penalty for not playing co-op. Så då er det offisielt: Mikrotransaksjonar i MP, og spel MP om du vil ha ein "god" slutt. Har ikke tid til å lese hele artikkelen, men er ikke bare co-op én av metodene for å få en god "galactic readiness" score? Trodde det var mulig å oppnå det med å spille nok side-quester og sånt også, men at co-op er en raskere måte å nå slutten på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Eg trur det er mogleg å få maks readiness med kun SP om du gjer absolutt kvart einaste "scanne"-oppdrag. Hurra. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Eg trur det er mogleg å få maks readiness med kun SP om du gjer absolutt kvart einaste "scanne"-oppdrag. Hurra. /slit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå