Nitrius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen som har peiling på hvilken knapp man kan ta screenshots med? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Correct me if I'm wrong, men er det ikke "ulovlig" å bruke VPN for å låse opp spill før tiden i steam og origin? Hva skjer om man blir fersket? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Correct me if I'm wrong, men er det ikke "ulovlig" å bruke VPN for å låse opp spill før tiden i steam og origin? Hva skjer om man blir fersket? http://www.enterbf3.com/news/602-ebf3-warning-about-the-early-access-vpn-trick/ Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da har jeg endelig fått lastet ned og skal prøve å få det låst opp nå, men hvor lang tid skal lanseringsdato sjekken ta egentlig? Gått noen minutter her nå og det ser ikke ut som at den gjør noe.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 dere har enkelt og greit bare lasta ned spillet i origin right? og så får dere aktivert det ved å bruke en VPN til et land hvor spillet er lansert Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 dere har enkelt og greit bare lasta ned spillet i origin right? og så får dere aktivert det ved å bruke en VPN til et land hvor spillet er lansert Det stemmer, og det landet heter Sør-Korea (regner jeg med, kan ikke forestille meg Nord-Korea) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) hah, nei det er vel litt restriktiv tilgang på nett der greit å kunne bruke universitetet sitt nett til å laste ned på iaf, får jo *bare* 22mbit/s nå, så ETA er om 6 minutter, på hybelen var det 12 timer EDIT: DET STARTA! og jeg felte akkurat en liten gledeståre Endret 6. mars 2012 av weebl 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Correct me if I'm wrong, men er det ikke "ulovlig" å bruke VPN for å låse opp spill før tiden i steam og origin? Hva skjer om man blir fersket? Har ikke link for øyeblikket, men fant en tråd på bioware sitt mass effect forum, hvor en fra bioware svarte på det, de sa at de ikke vil gjøre noe som helst med folkene som velger å bruke "trikset" dog de vil heller ikke gå rundt å promotere "trikset", noe som sier seg selv. Edit: http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9622643 fant jeg linken gitt =) Endret 6. mars 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette er jaggu merkelig. Alle main missions fungerer utmerket, men side quests på andre planeter enn citadel fucker opp og kræsjer... Jeg har lyst til å gråte... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 alt funker glatt her, vet ikke helt hva jeg synes om spillet enda men hittil så lover det godt. also: Ashley williams må ha fått noen plastiske operasjoner mens shepard var satt på bakken etter å ha sprengt det relay'et i me2, for hun har blitt sykt mye penere! Liker godt konseptet med teretorier og kamp også! virker som om bioware faktisk har lagt til flere features og fler faktorer som kan påvirke storylinen. hadde ikke forventa såpass mye nytt etter ME2. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Holder på å spille gjennom Mass Effect 2 før Mass Effect 3. Kan ikke bestemme om jeg skal være utro med Ashley eller ikke. Burde jeg være lojal? Kommer Miranda tilbake eller er hun midlertidlig companion? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jaja, jeg får bare laste ned alt på nytt Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Usikker på hva jeg synes om ME3 egentlig. Det er et artig action spill med grei story så langt, men føler vel at det knapt nok kan kalles rollespill. Dialogvalgene er der, men mengden dialog man ikke kan velge er ekstremt stor. Føler det mer som at jeg blir presentert en interaktiv historie hvor jeg kan styre retningen selv, enn at jeg faktisk utvikler Shepard på noen som helst måte. Mulig det tar seg opp etterhvert, men så langt så skurrer det veldig på enkelte ting. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg kan ikke finne noen referanse til at andre har de samme problemene som meg. Dette irriterer meg mer og mer... Nå prøver jeg å laste ned spillet på nytt. Funker ikke det så smeller jeg til med en clean install av windows... Funker ikke det, begynner jeg å gråte... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette spillet et på ingen måte et 8/10 eller mer. Mer 5-6. Kjøpt og betalt anmeldere.. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Dette spillet et på ingen måte et 8/10 eller mer. Mer 5-6. Kjøpt og betalt anmeldere.. Har du i det hele tatt spilt spillet? Lei av all sytingen. Endret 6. mars 2012 av Spreeky 4 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette spillet et på ingen måte et 8/10 eller mer. Mer 5-6. Kjøpt og betalt anmeldere.. Har du i det hele tatt spilt spillet? Lei av all sytingen. Helt enig, lei av syting generelt. Menneskelig natur å klage så mye når man har det så godt og man har det man vil :/ sukk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette spillet et på ingen måte et 8/10 eller mer. Mer 5-6. Kjøpt og betalt anmeldere.. Har du i det hele tatt spilt spillet? Lei av all sytingen. Ja. Samt lest hva det måtte være av spoiler leaks, dialoger, sett videoer etc. Greit nok at å bare klage er irriterende, men bioware skuffer med ME3 - og dem går jo vekk fra hva dem selv skrev i ME1 også angående reapers med mer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Syns spillet er konge så langt jeg, og ser ikke helt hvor all klagingen kommer fra, perfekt er det ikke såklart, men det er ingen ting uansett. Edit: Problemet kan vel være at enkelte har hatt for store forventinger tenker jeg, noe jeg ikke har hatt så mye av så det kan jo være en årsak. Har spilt 1ern og 2ern, dog det er en stund siden så alle detaljene sitter ikke fremst i hode, dog tok meg en tur innom youtube for å freshe opp hva som skjedde i spillene før jeg begynte på 3ern. Edit2: Og igjen, ingen som vet om det finnes en screenshot knapp? Ligger jo screenshot mappe i Mass Effect 3 mappen som liger under documents... Endret 6. mars 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skikkelig god userscore spillet har http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå