Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva synes dere om spillet så langt? Det er to ting jeg virkelig kan pirke på. - Om du importerer en ME2 save, så begynner du på level 30. Dette var veldig uvant for min del. - ME3 klarte ikke å rekonstruere min custom Shepard. Det der var virkelig slapt av Bioware Ellers er jeg fornøyd. Så det går ikke an å starte fra lvl 1 igjen? Får man byttet klasser når man importerer ME2 saven? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det flere som sliter med bugs? Jeg sliter med at armors på companions blir helt svarte, lyden faller bort, og spillet går i svart og må force quittes... Håpløst... Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva synes dere om spillet så langt? Det er to ting jeg virkelig kan pirke på. - Om du importerer en ME2 save, så begynner du på level 30. Dette var veldig uvant for min del. - ME3 klarte ikke å rekonstruere min custom Shepard. Det der var virkelig slapt av Bioware Ellers er jeg fornøyd. Så det går ikke an å starte fra lvl 1 igjen? Får man byttet klasser når man importerer ME2 saven? Lvl 30?! Starter du på samme sted som lvl 1 da? Blir ikke det veldig OP? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil jo tru at helse, skade, abilities og hu og hei på fiendane vert skalert så du ikkje kan steamrolle heile spelet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil jo tru at helse, skade, abilities og hu og hei på fiendane vert skalert så du ikkje kan steamrolle heile spelet. Kan også hende at hver level har lite å si som i de foregående Mass Effect Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hah! EDI er bare sjefen 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hvilken klasse spiller dere som? Endret 5. mars 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg skal hvert fall spille som Vanguard. I ME2 var det jo konge! 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fienden blir nok skalert når man importerer og starter på 30 ja, nå spiller jeg bare på normal, men fienden tåler nå greit med skade og gjør grei nok skade selv om det. Ellers har spillet vært helt stabilt her, uten noe form for problemer eller bugs så langt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det ingen andre som sliter med bugs? På samtlige side quests miser jeg både lyd, textures og til slutt kræsjer spillet... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) ^ Mass.Effect.3-Razor1911, here I come.......... >.< Endret 5. mars 2012 av MDCCLXXVI Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Tenkte å spille igjennom toeren en gang til før jeg tar sats inn i treeren, men jeg finner ikke ene characteren/saven fra ME1. Jeg finner to jeg lagde for lenge siden, men ikke den jeg nettopp ble ferdig med. Noen som kan hjelpe meg her? Er det noe jeg gjør feil? Fikk det til. Saved hadde ikke lagt seg i ME2, noe den gjorde automatisk på de andre. Endret 5. mars 2012 av G27 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det ingen andre som sliter med bugs? På samtlige side quests miser jeg både lyd, textures og til slutt kræsjer spillet... Har ingenting å rapportere, men av og til så sprinter Shepard veldig merkelig. Det kan vel kalles "slow-mo sprint" Lenke til kommentar
Reeplex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flyvpn, OpenVPN og hotspotshield funker heller ikke.. også prøvd forskejellige proxy addresser også. men ingen ser ut til å funke er jeg dømt å vente til natt il 9? eller er det noen smartinger her med et flott tips til meg? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flyvpn, OpenVPN og hotspotshield funker heller ikke.. også prøvd forskejellige proxy addresser også. men ingen ser ut til å funke er jeg dømt å vente til natt il 9? eller er det noen smartinger her med et flott tips til meg? FlyVPN skal fungere fint. 1. Avslutt Origins 2. Logg inn i FlyVPN med trial account (Du må nok prøve en del pga trafikk, men du vil få plass til slutt) 3. Velg en koreansk server (den som det ikke står "20 IP" på) 4. Logg inn med Origins og kjør spillet 5. Etter at spillet har blitt låst opp og validert, tab ut igjen og trykk "disconnect" i FlyVPN Dette funket helt fint for meg. Tok omtrent 2 minutter før jeg fikk plass i trial accounten i FlyVPN. http://www.flyvpn.com/freetrial Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Begynner jeg å spille det på PC, vil jeg da miste (ikke kunne videreføre) karakteren jeg har bygget opp på Xbox? Jepp, du får ikke overført karakteren fra ME1/2 på Xbox til PC. Øystein Joda, kan det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skal garantert spille infiltrator igjen Var jo fantastisk i Me2 og Me1 for den saks skyld gleder meg nå. dere får kose dere med pc versjonen gutta. Lenke til kommentar
Reeplex Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Flyvpn, OpenVPN og hotspotshield funker heller ikke.. også prøvd forskejellige proxy addresser også. men ingen ser ut til å funke er jeg dømt å vente til natt il 9? eller er det noen smartinger her med et flott tips til meg? FlyVPN skal fungere fint. 1. Avslutt Origins 2. Logg inn i FlyVPN med trial account (Du må nok prøve en del pga trafikk, men du vil få plass til slutt) 3. Velg en koreansk server (den som det ikke står "20 IP" på) 4. Logg inn med Origins og kjør spillet 5. Etter at spillet har blitt låst opp og validert, tab ut igjen og trykk "disconnect" i FlyVPN Dette funket helt fint for meg. Tok omtrent 2 minutter før jeg fikk plass i trial accounten i FlyVPN. http://www.flyvpn.com/freetrial <3 men en gang du svarte funka det! lykkebringer eller? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 ÅHERREGUD! NÅ SKAL JEG GÅ PÅ DATAROMMET TIL UNIVERSITETET Å LASTE NED DETTE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå