N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Dei har jo sverga dyrt på at dei har endra ting etter lekkasjane. Litt skeptisk, men hey. Her passer det kanskje fint å slenge inn eit lite NB: Spoilers skal i spoilertags, uansett kor store eller små dei er. Spillet er lekket, folk har spilt det. Flere ganger gjennom. Lekkasjene er veldig sannsynlige, men det betyr ikke at vi ikke kan håpe på dag 1 DLC/patch. Lekket? Ser ikke sånn ut... http://orlydb.com/s/games (PS: For dere triggerhappy rapporteringsfjols, er ikke dette annet enn en side som viser hva som faktisk er verifisert der ute. Finnes det ikke på denne lista, er det trolig ikke lekket. Dette er med andre ord bare en oversikt, IKKE noe ulovlig.) Space Edition Spillfilene er også lekket, jeg hadde postet bilde om jeg hadde drevet med piratkopiering. Du kan ta en tur på BSN, 4chan (video games general) ELLER Reddit, så finner du masse bilder og videoer av spillet. Du vil bli sur og skuffet om du gjør det. Endret 2. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Men det betyr jo ikke at spillet er lekket!!! Det er jo Space Edition, og dette ville være spillbart fra noen fant dem... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Men det betyr jo ikke at spillet er lekket!!! Det er jo Space Edition, og dette ville være spillbart fra noen fant dem... Søker du litt rundt finner du fort en og annen torrent... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Som ikke er verifisert, og dermed trolig full av virus og fjas... Uansett, spillet er ikke lekket i spillbar form. Noe jeg virkelig ikke håper det blir heller. Endret 2. mars 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Som ikke er verifisert, og dermed trolig full av virus og fjas... Uansett, spillet er ikke lekket i spillbar form. Noe jeg virkelig ikke håper det blir heller. Pirater ender alltid opp med det beste produktet. Jeg tipper spillet vil være cracket i løpet av fredag neste uke, senest. Jo, det inneholder alle cutscenes og kommer på engelsk etter hva jeg har forstått. Cutscenes er lekket på youtube, men ingen andre enn de med Space Edition har spilt spillet. Endret 2. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 http://ps3.ign.com/articles/121/1219416p1.html Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Nå kan Mass Effect 3 pre-loades i Origin! Jeg slikker meg rundt munnen og drømmer om 6/3. Endret 2. mars 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Sweet. Laster ned på 2 mbps. Selv om spillet ikke blir tilgjenlig for oss før 9/3, så blir det nok proxytrikset for meg. Endret 2. mars 2012 av -ErlendA- Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Snart ferdig med 2. gjennom gang av ME1. Tror ikke jeg klarer å bli level 60, men faen.. orker ikke grinde en tredje gang. Gjør completionist run denne runden, liara som romance og starter ME2… Gjør èn playthrough med completionist run og starter ME3 Hvordan er det å få tak i collectors edition på gamestop? utsolgt eller er det noe ala dette? Endret 2. mars 2012 av MDCCLXXVI Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Snart ferdig med 2. gjennom gang av ME1. Tror ikke jeg klarer å bli level 60, men faen.. orker ikke grinde en tredje gang. Gjør completionist run denne runden, liara som romance og starter ME2… Gjør èn playthrough med completionist run og starter ME3 Hvordan er det å få tak i collectors edition på gamestop? utsolgt eller er det noe ala dette? Du burte komme tidlig på dagen slik at du er garantert til og få den, og nei de ansatte presser ikke spille langt inn i øye ditt Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Launch Traileren er live. Det finnes en god del spoilere her, så pass på! http://youtu.be/R2W3mif0z-Q 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fin trailer, det der. Jeg antar at jeg fant ut litt mer enn jeg visste før jeg så den =P Nå er det bare drøye fem dager igjen til jeg skal hente spillene mine på Game. Oh joy! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Launch Traileren er live. Det finnes en god del spoilere her, så pass på! Ja, om du ikke har spilt ME1 eller ME2 er det jo spoilere, men det vil du få med en gang du starter spillet også. DLCen "Arrival" er vel også delvis spoilet i denne traileren. Virker litt drastisk å kalle dette spoilere i min mening, da de eneste spoilerne du finner her kommer av liten interesse for spillserien. Eksempel på spoiler (Ringenes Herre): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gandalf den Grå kommer tilbake i To Tårn som Gandalf den Hvite Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Launch traileren ga meg tårer i øynene... Jeg har lyst til å ligge med det spillet! 3 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 altså, slenger du på two steps from hell på hvilken som helst trailer, så blir den episk.. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Launch Traileren er live. Det finnes en god del spoilere her, så pass på! Ja, om du ikke har spilt ME1 eller ME2 er det jo spoilere, men det vil du få med en gang du starter spillet også. DLCen "Arrival" er vel også delvis spoilet i denne traileren. Virker litt drastisk å kalle dette spoilere i min mening, da de eneste spoilerne du finner her kommer av liten interesse for spillserien. Eksempel på spoiler (Ringenes Herre): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gandalf den Grå kommer tilbake i To Tårn som Gandalf den Hvite Du har nok rett i det. Spoiler var nok en overdrivelse. Er det forresten noen som har brukt proxy/VPN for å låse opp spill tidligere i Origin? Har gjort dette med bla DA2 på Steam, men jeg kan ikke huske hvilket program jeg benyttet meg av Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Auto-cum av traileren. Litt kjip musikk da. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Launch traileren ga meg tårer i øynene... Jeg har lyst til å ligge med det spillet! Fikk ikke tårer i øynene, men derimot masse deilige frysninger! Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet om Miranda kommer tilbake til Mass Effect 3 som companion? Vet ikke hvem jeg skal velge mellom Ashley og Miranda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå