Nitrius Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 http://youtu.be/Pb_WX_Osgk4 Artig, lurer på hva som skjer om Reaperne når frem til deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) ****** Artig, lurer på hva som skjer om Reaperne når frem til deg Enten noe så teit som at skipet ditt ekploderer eller noe så kult at du må i kamp met reaperen. Med dog fight eller hele boarding pakka. Det hadde ivertfall gitt spillet ekstra dybde. Endret 27. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Keisarinn Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hva er forskjellen på å forhåndsbestille på store.origin.com og i Origin-klienten? Førstnevnte koster 449kr og sistnevnte 399kr (Standard Edition). Er såvidt jeg kan se samme innhold. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Håper mass effect 3 blir bra, at det ikke er noe spesiel fokus på "romances" samt at historien er bra, animasjonene er bra, og mer. Håper virkelig ikke ME3 vil være elendig. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper mass effect 3 blir bra, at det ikke er noe spesiel fokus på "romances" samt at historien er bra, animasjonene er bra, og mer. Håper virkelig ikke ME3 vil være elendig. Bioware pleier som regel ikke å skuffe. Dragon Age 2 var riktig nok skuffende, men slett ikke noe elendig spill i mine bøker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper mass effect 3 blir bra, at det ikke er noe spesiel fokus på "romances" samt at historien er bra, animasjonene er bra, og mer. Håper virkelig ikke ME3 vil være elendig. Bioware pleier som regel ikke å skuffe. Dragon Age 2 var riktig nok skuffende, men slett ikke noe elendig spill i mine bøker. >Bioware pleier ikke å skuffe >Dette er hva biodrones faktisk tror Etter ME1 og dragon age har bioware bare gått en vei, og det er desverre nedover. 1 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper mass effect 3 blir bra, at det ikke er noe spesiel fokus på "romances" samt at historien er bra, animasjonene er bra, og mer. Håper virkelig ikke ME3 vil være elendig. Bioware pleier som regel ikke å skuffe. Dragon Age 2 var riktig nok skuffende, men slett ikke noe elendig spill i mine bøker. >Bioware pleier ikke å skuffe >Dette er hva biodrones faktisk tror Etter ME1 og dragon age har bioware bare gått en vei, og det er desverre nedover. Det kan sies fra vårt synspunkt. Bioware har gått for massemarketed og "casual approach" Spillene er likevel ikke noe elendige på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 De blir dårligere for personer som holder seg fast til den originale RPG-sjangeren, men bedre for de som ikke foretrekker det. Så, for min del tror jeg ME3 kommer til å rocke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 De blir dårligere for personer som holder seg fast til den originale RPG-sjangeren, men bedre for de som ikke foretrekker det. Så, for min del tror jeg ME3 kommer til å rocke. De blir dårligere på å lage RPG og bedre på å lage datingsimulatorer er det du mener. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp. Men melker ikke Bioware Mass Effect-serien? Klarte ikke Shepard & Co. å drepe Reaper-rasen i slutten av ME2? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp. Men melker ikke Bioware Mass Effect-serien? Klarte ikke Shepard & Co. å drepe Reaper-rasen i slutten av ME2? Det er bare to reapere som har blitt drept. Det finnes jo tusenvis. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp. Men melker ikke Bioware Mass Effect-serien? Klarte ikke Shepard & Co. å drepe Reaper-rasen i slutten av ME2? ME3: Dag 1 DLC for $10 Collector's Edition for minst 200 kr ekstra inkluderer DLC Spor av Prothean DLC i demoen, indikerer at From Ashes DLC var kuttet fra spillet til DLC Ingen innsats for å lage en god PC-utgave ME2: Cerberus Network ga en god del gratis DLC og ga Zaeed fra dag 1 Collector's Edition ga ingen betydelig forskjell i DLC Kasumi var planlagt fra dag 1, men sannsynligvis kuttet grunnet tidsbegrensninger The Witcher 2: Gratis DLC Dark Mode og en haug med bugfixes, Standardutgaven var praktisk talt en Collector's Edition Enhanced Edition gratis Bioware melker på ingen måte Mass Effect 3 for alt det er verdt /sarkasme Om du tar en tur innom BSN, 4chan eller Reddit finner du også ganske fort en del lekkasjer som hinter om en rimelig nedkuttet historie der Bioware har fjernet masse valgmuligheter. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp. Men melker ikke Bioware Mass Effect-serien? Klarte ikke Shepard & Co. å drepe Reaper-rasen i slutten av ME2? ME3: Dag 1 DLC for $10 Collector's Edition for minst 200 kr ekstra inkluderer DLC Spor av Prothean DLC i demoen, indikerer at From Ashes DLC var kuttet fra spillet til DLC Ingen innsats for å lage en god PC-utgave ME2: Cerberus Network ga en god del gratis DLC og ga Zaeed fra dag 1 Collector's Edition ga ingen betydelig forskjell i DLC Kasumi var planlagt fra dag 1, men sannsynligvis kuttet grunnet tidsbegrensninger The Witcher 2: Gratis DLC Dark Mode og en haug med bugfixes, Standardutgaven var praktisk talt en Collector's Edition Enhanced Edition gratis Bioware melker på ingen måte Mass Effect 3 for alt det er verdt /sarkasme Om du tar en tur innom BSN, 4chan eller Reddit finner du også ganske fort en del lekkasjer som hinter om en rimelig nedkuttet historie der Bioware har fjernet masse valgmuligheter. Tror det blir mer riktig å peke fingeren mot EA Games. Bioware er bare en leiesoldat. Om EA Games hadde vært involvert i The Witcher 2, så hadde melkingen vært på et helt annet nivå. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror det blir mer riktig å peke fingeren mot EA Games. Bioware er bare en leiesoldat. Om EA Games hadde vært involvert i The Witcher 2, så hadde melkingen vært på et helt annet nivå. Etter at EA kjøpte opp Bioware har det vært samme møkka Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror det blir mer riktig å peke fingeren mot EA Games. Bioware er bare en leiesoldat. Om EA Games hadde vært involvert i The Witcher 2, så hadde melkingen vært på et helt annet nivå. Etter at EA kjøpte opp Bioware har det vært samme møkka Alt Activision eller EA Games blander seg inn i blir svart møkk. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det verste er at jeg kommer til å kjøpe absolutt all DLC Mass Effect 3 kommer til å få - fordi jeg vil ha alt det universet kan by på. Jeg hater ikke hvordan Bioware misbruker DLC mindre, likevel. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp. Men melker ikke Bioware Mass Effect-serien? Klarte ikke Shepard & Co. å drepe Reaper-rasen i slutten av ME2? Da tror jeg du bør se avslutningsvideosnutten for Mass Effect 2 om igjen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tror han blander dem med Collectors. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) For Reapers er de store maskinene? Men Collectors er de kakkerlakkene? Det er ganske lenge siden jeg spilte Mass Effect 2, tipper jeg spilte ferdig spillet med engang spillet kom ut og siden da har jeg ikke rørt coveret. Endret 29. februar 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For Reapers er de store maskinene? Men Collectors er de kakkerlakkene? Det er ganske lenge siden jeg spilte Mass Effect 2, tipper jeg spilte ferdig spillet med engang spillet kom ut og siden da har jeg ikke rørt coveret. Har faktisk kommet ut noe DLC som er bra til Mass Effect 2, Lair of the Shadowbroker og Arrival kan anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå