Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen formeninger om hva EA/Bioware driver med for tiden?

Day 1 non-free DLC From Ashes som inneholder The Prothean. Den skal riktignok følge med for de som kjøper Collectors Edition, for andre som ikke ønsker å gå glipp av denne delen av spillet ligger prisen på DLC i USA på 10$.

From Ashes includes the Prothean squad mate, an adventure on Eden Prime, a new weapon, and an alternate appearance for every squad mate.

Lenke til kommentar

Har vel blitt "nevnt" tideligere i denne tråden :) Lang historie kort; noen sier de skal avbestille, andre sier de gir faan. I alle fall nok til å fortsatt spille det. Jeg skal apille det.

@MDCCLXXVI : Er det ikke 9-3-12 i denne delen av verden?

6-3-12 om du gjør som alle oss andre, og låser det opp med US VPN.

;)

Lenke til kommentar

Går det an å kjøpe Collectors Edition på gamestop, få en fysisk dvd og slippe origin maset? Jeg er overbevist på at Origin er utviklet av Reapers, og brukes til å samle informasjon om oss før invasjonen.

La meg liste opp programvare som er verre enn Origin:

Steam

Games for Windows Live

Rockstar Social Club

MSN

Chrome

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være enig i at Steam er verre enn Origin. Husker jeg kjøpte Human Revolution på før-salg gjennom steam, i håp om to praxis points og lyddempet sniper rifle. Ble selvfølgelig rip off delux edition i stedet, da dette kun var gjennom gamestop eller noe...

Har ikke erfaring med de andre du lister opp. Uansett var det ment som en spøk hehe:)

Lenke til kommentar

Går det an å kjøpe Collectors Edition på gamestop, få en fysisk dvd og slippe origin maset? Jeg er overbevist på at Origin er utviklet av Reapers, og brukes til å samle informasjon om oss før invasjonen.

La meg liste opp programvare som er verre enn Origin:

Steam

Games for Windows Live

Rockstar Social Club

MSN

Chrome

jeg tørr å vedde huset mitt på at Steam gjør de eksakte tingene som Origin gjør, spionerer på å se hva vi faktisk gjør og foretrekker.

Lenke til kommentar

Burde jeg spille gjennom de to første spillene før jeg starter på 3'ern?

Har spilt gjennom 2'ern, men er missfornøyd med utseendet på characteren min, så vurderer å starte fra scratch på 3'ern om man ikke mister så mye historie :)

viss det er som det er i 2ern så kan du velge og bare importere valgene du tok. er ikke 100% sikker, men tror det var sånn;)

Lenke til kommentar

Burde jeg spille gjennom de to første spillene før jeg starter på 3'ern?

Har spilt gjennom 2'ern, men er missfornøyd med utseendet på characteren min, så vurderer å starte fra scratch på 3'ern om man ikke mister så mye historie :)

Du får lov å fikse utsjånaden sjølv om du vel å importere ein karakter (du får valet mellom default face, imported face, eller redesign). Iallefall fekk du det om du importerte frå ME1 til ME2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...