MDCCLXXVI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Da var Mass effect 3 PC-download bestilt til den nette sum av 324 kroner. Klarer ikke å vente...*trippe trippe* 3-6-12, eller 6-3-12 som vi sier i den siviliserte delen av verden Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen formeninger om hva EA/Bioware driver med for tiden? Day 1 non-free DLC From Ashes som inneholder The Prothean. Den skal riktignok følge med for de som kjøper Collectors Edition, for andre som ikke ønsker å gå glipp av denne delen av spillet ligger prisen på DLC i USA på 10$. From Ashes includes the Prothean squad mate, an adventure on Eden Prime, a new weapon, and an alternate appearance for every squad mate. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har vel blitt "nevnt" tideligere i denne tråden Lang historie kort; noen sier de skal avbestille, andre sier de gir faan. I alle fall nok til å fortsatt spille det. Jeg skal apille det. @MDCCLXXVI : Er det ikke 9-3-12 i denne delen av verden? 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 @MDCCLXXVI : Er det ikke 9-3-12 i denne delen av verden? Vet ikke, men det var bare for å påpeke at vi bruker det metriske systemet Etter å ha spilt gjennom ME1 igjen gleder jeg meg til ME3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har vel blitt "nevnt" tideligere i denne tråden Lang historie kort; noen sier de skal avbestille, andre sier de gir faan. I alle fall nok til å fortsatt spille det. Jeg skal apille det. @MDCCLXXVI : Er det ikke 9-3-12 i denne delen av verden? 6-3-12 om du gjør som alle oss andre, og låser det opp med US VPN. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Er strengt tatt 8. mars her, sjølv om reklamen seier 9. EA gir ut spel om torsdagen i Noreg, så vi får dei typisk sett ein dag før EU release. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Ifølge elkjøp sender de den 6. mars, men vet ikke om dette er til å stole på.. Endret 26. februar 2012 av formkake Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Går det an å kjøpe Collectors Edition på gamestop, få en fysisk dvd og slippe origin maset? Jeg er overbevist på at Origin er utviklet av Reapers, og brukes til å samle informasjon om oss før invasjonen. 3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Må registrere på Origin sjølv om du kjøper fysisk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Går det an å kjøpe Collectors Edition på gamestop, få en fysisk dvd og slippe origin maset? Jeg er overbevist på at Origin er utviklet av Reapers, og brukes til å samle informasjon om oss før invasjonen. La meg liste opp programvare som er verre enn Origin: Steam Games for Windows Live Rockstar Social Club MSN Chrome 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Kan være enig i at Steam er verre enn Origin. Husker jeg kjøpte Human Revolution på før-salg gjennom steam, i håp om to praxis points og lyddempet sniper rifle. Ble selvfølgelig rip off delux edition i stedet, da dette kun var gjennom gamestop eller noe... Har ikke erfaring med de andre du lister opp. Uansett var det ment som en spøk hehe:) Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Går det an å kjøpe Collectors Edition på gamestop, få en fysisk dvd og slippe origin maset? Jeg er overbevist på at Origin er utviklet av Reapers, og brukes til å samle informasjon om oss før invasjonen. La meg liste opp programvare som er verre enn Origin: Steam Games for Windows Live Rockstar Social Club MSN Chrome jeg tørr å vedde huset mitt på at Steam gjør de eksakte tingene som Origin gjør, spionerer på å se hva vi faktisk gjør og foretrekker. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 enda en smakebit før lansering. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=24jJncg6WiA Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Burde jeg spille gjennom de to første spillene før jeg starter på 3'ern? Har spilt gjennom 2'ern, men er missfornøyd med utseendet på characteren min, så vurderer å starte fra scratch på 3'ern om man ikke mister så mye historie Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Burde jeg spille gjennom de to første spillene før jeg starter på 3'ern? Har spilt gjennom 2'ern, men er missfornøyd med utseendet på characteren min, så vurderer å starte fra scratch på 3'ern om man ikke mister så mye historie viss det er som det er i 2ern så kan du velge og bare importere valgene du tok. er ikke 100% sikker, men tror det var sånn;) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Burde jeg spille gjennom de to første spillene før jeg starter på 3'ern? Har spilt gjennom 2'ern, men er missfornøyd med utseendet på characteren min, så vurderer å starte fra scratch på 3'ern om man ikke mister så mye historie Du får lov å fikse utsjånaden sjølv om du vel å importere ein karakter (du får valet mellom default face, imported face, eller redesign). Iallefall fekk du det om du importerte frå ME1 til ME2. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ah, da tar jeg å importerer ME 2 saven min! vet ikke om jeg orker å spille gjennom 1, for og så spille gjennom 2 igjen. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som vet når tid vi som har bestilt spillet fra Origin kan forhåndslaste det? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 http://youtu.be/Pb_WX_Osgk4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Americans and "Scavenger" Class II spaceships anyone? Endret 27. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå